پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال کشورمان در برابر هند سایت رسمی مسابقات جام ملت‌های آسیا با تمجید از عملکرد محمد حسن زاده بازیکن جوان تیم‌ ملی کشورمان نوشت هند فقط یک نیمه در برابر ایران دوام آورد.

هند فقط یک نیمه در برابر ایران دوام آوردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 88 بر 66 تیم ملی بسکتبال ایران در برابر هند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، سایت رسمی این مسابقات با درج گزارشی از این بازی نوشت هند فقط یک نیمه در برابر ایران دوام آورد.

در این گزارش آمده است، هند فقط یک نیمه پا به پای ایران آمد، ولی پس از آن مدافع عنوان قهرمانی بازی  را در دست گرفت و به برتری 88 بر 66 دست یافت.

هندی‌ها با 9 امتیاز اختلاف نیمه اول را به پایان بردند و به نظر می‌رسید خود را مهیای به دردسر انداختن ایران می‌کنند، اما تیم ملی "ایران" در نیمه دوم کار را تمام کرد.

پنج بازیکن ایران امتیازهای 2 رقمی کسب کردند که محمد حسن زاده با 18 امتیاز پیش تاز آنها بود و پس از او مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی به ترتیب به 13 و 12 امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه این گزارش آمده است به نظر می‌رسید هند می‌تواند کاری را که دیروز فلسطین با فلیپین کرد با ایران کند، اما ایران ثابت کرد که بازیکنانی راسخ و خلل ناپذیری دارد.

در بخش دیگری از این گزارش از محمدحسن زاده به عنوان "قهرمان این مسابقه" نام برده شده و درباره او گفته شده این سنتر قدرتی جوان ثابت کرده است که می‌تواند پشتوانه مطمئنی برای حامد حدادی و اوشین ساهاکیان باشد و او موفق شد 18 امتیاز 4 ریباند و سه توپ ربانی در کارنامه خود ثبت کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسکتبال ، ملت ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار