از رفع گره های ترافیکی تا احداث ستاد بازسازی عتبات عالیات شرق تهران را در مهمترین اخبار منطقه 8 بخوانید.

منصور هنرور معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و در جهت تسهیل و ایمنی در عبور دانش آموزان و دانشجویان و نیز کاهش ترافیک اقدام به  شناسایی نقاط کور ترافیکی در منطقه شده  است.

وی در ادامه تصریح کرد: با همکاری پلیس راهور و شورا یاران محلات 13 گانه اقدام به نصب تابلوهای هشدار دهنده برای دانش آموزان، خط کشی پیاده رو مقابل مدارس و ... شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان ادامه داد: این طرح در روزهای آغازین سال تحصیلی برای جلوگیری از ترافیک در نقاط بحرانی اجرا می شود.

احداث ستاد بازسازی عتبات عالیات شرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 8 از افتتاح ستاد بازسازی عتبات عالیات در این منطقه خبر داد.

مسعود خسروی معاون اجتماعی  و فرهنگی منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به کمک های خدا پسندانه شهروندان به بازسازی عتبات عالیات و پیوند با سیره اهل بیت نسبت به افتتاح ستاد بازسازی عتبات عالیات در شرق تهران اقدام شده است.

وی ادامه داد: این ستاد با حضور حجت الاسلام صادق زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، خوانساری مدیر ستاد عتبات و بهمن نوری شهردار منطقه افتتاح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار