تیم ملی والیبال آمریکا با کسب دهمین پیروزی خود در مسابقات جام جهانی مقابل آرژانیتن به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین دیدار از روز پایانی رقابت‌های جام جهانی والیبال در حالی برگزار شد که تیم ملی والیبال آمریکا موفق شد به عنوان قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات دست پیدا کند. 

دیدار دو تیم آمریکا و آرزانتین از ساعت 13 و 40 به وقت ایران در توکیو  و با قضاوت فرهاد شاهمیری آغاز شد و در نهایت با برتری 3 بر یک آمریکایی‌هایی به پایان رسید که با توجه به شکست لهستان مقابل ایتالیا با کسب پیروزی در این دیدار عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

امریکا در سه ست اول ، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 21 و 25 بر 20 شارگردان ولاسکو را از پیش رو برداشت و به دهمین پیروزی خود رسید. آرژانتینی ها در ست سوم با نتیجه 25 بر 17 حریف خود را شکست دادند.

تیم ملی آمریکا در یازده مسابقه قبلی خود تنها در دیدار با لهستان متحمل شکست شد تا در مجموع کارنامه درخشانی از  نهمین حضور خود در سیزدهمین دوره مسابقات به جای بگذارد.

تیم ملی آرژانیتن هم با هدایت خولیو ولاسکو نتیجه خوبی کسب کرد و در نهایت با کسب 7 پیروزی و 4 شکست در رده پنجم مسابقات قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار