مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش 10 درصدی ورودگردشگران خارجی به استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریدون اله یاری با اعلام این خبر افزود : بر اساس آمار موجود ورود گردشگران داخلی و به ویژه گردشگران خارجی در 5 ماه اول سال 1394 افزایش چشمگیری داشته است.

وی تصریح کرد: در پنج ماه اول سال 1394 تعداد 350 هزار نفر گردشگر داخلی در واحد های اقامتی استان اقامت کرده اند و در حدود 80 هزار نفر گردشگر خارجی نیز از آثار تاریخی استان اصفهان بازدید کردند.

اله یاری تاکید کرد: با اجرای سیاستهای تنش زدائی دولت جمهوری اسلامی ایران، روند ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان رو به رشد است، به گونه ایی که هم اکنون و به ویژه از اواسط شهریور ماه موج دوم ورود گردشگران خارجی به اصفهان آغاز شده و این روند تا اواسط آذر ماه ادامه خواهد یافت.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه بیشترین گردشگران خارجی که به استان اصفهان سفر کرده اند از قاره اروپا بوده اند، خاطرنشان کرد: گردشگران آلمانی در حال حاضر رتبه اول سفر به اصفهان را به خود اختصاص داده اند و پس از آن اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان و کشورهای شرق آسیا همچون چین و ژاپن و سپس کشورهای مسلمان حوزه خلیج فارس در رتبه های بعدی قراردارند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: گردشگران ، خارجی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.