فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح انتظامی ترافیكی مدارس گفت: نیروی انتظامی با اقدامات ترافیكی و انتظامی آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه به دانش‌آموزان و والدین دارد.

گسترده شدن چتر امنيتي پليس در استقبال از مهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی صبح امروز با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس گفت: بدون شك نقش مدرسه و دانشگاه در برقراری امنیت ، نهادینه سازی قانون گرایی، ضابطه مندی و مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی بسیار مهم و اساسی است .

وی با اعلام اینكه انسجام و تعامل بین پلیس ، مدرسه و دانشگاه چشم اندازی روشن و افقی درخشان را از امنیت مطلوب و پایدار نوید می دهد افزود: امید است، با آغاز سال تحصیلی جدید قلب ها نزدیكتر و اراده ها برای تعالی و شكوفایی استعداد های فرزندان این مرز و بوم مصمم تر گردیده و گام ها برای مقابله با مجرمان و قانون شكنان استوارتر شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: امید است در سایه اهتمام و تلاش هدفمند و با تعمیق و تحكیم همكاری های مابین پلیس ، مدرسه و دانشگاه قدم های اساسی برای تحقق جامعه سالم ، با فضیلت و قانونمند بر داشته شود.

وی در ادامه از تمهیدات ویژه پلیس برای استقبال از مهر و بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: پلیس در استان طرح هایی را به منظور ایجاد آرامش خاطر والدین و دانش آموزان به اجرا گذاشته و با استقرار در جلوی مدارس و در مسیر تردد دانش آموزان ، با مزاحمان خیابانی به ویژه موتورسواران مزاحم برخورد جدی كرده و طرح های کنترلی و ترافیکی ویژه ای را نیز به اجرا خواهد گذاشت.

سردار  صالحی با تاكید بر رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان سرویس های مدارس افزود : فرماندهی انتظامی استان زنجان جهت جلوگیری از هر گونه حادثه تلخ ، رانندگی انتظار دارد رانندگان خودروهای سرویس مدارس به هشدارهای پلیسی توجه بیشتری نموده و از راه بندان های بی مورد خوداری كنند.

وی هدف از اجرای طرح مهر را كاهش جرایم ، جلوگیری از مزاحمت های خیابانی و سهولت در رفت و آمد دانش آموزان اعلام و خاطر نشان كرد : پلیس با بكار گیری تیم های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در جلوی مدارس و در طول مسیر تردد دانش آموزان به منظور ارتقای احساس امنیت خانواده ها و دانش آموزان عزیز این طرح را اجرا می كند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های آموزشی برای رانندگان سرویس های مدارس گفت: انتظار داریم رانندگان این سرویس ها همكاری بیشتری با پلیس داشته تا بتوانیم وظیفه خود را انجام و رضایت مردم را در این زمینه تامین كنیم.

وی افزود:خانواده ها همچنین نسبت به سرویس مدارس بچه های خود دقت بیشتری داشته باشند و سرویس های مورد نظر را از مراکز قانونی و شناخته شده و مطمئن انتخاب کنند و اولیاء مدارس نیز تردد و تحرک افراد مشکوک و مظنون در حاشیه مدارس را بلافاصله به مرکز 110 پلیس اعلام نمایند.

انتهی پیام/ح
برچسب ها: گسترده ، چتر ، استقبال ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.