«عصر اقتصاد» از دغدغه‌های مردم می‌گوید

برنامه «عصر اقتصاد» هدف و محوریت اصلی‌اش را بر راهکارهای مهار تورم در زندگی مردم قرار داده است.

پژمان کریمی تهیه‌کننده برنامه‌های شبکه رادیویی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه «عصر اقتصاد» گفت: موضوعات «عصر اقتصاد» را بیشتر پیرامون مشکلات دغدغه‌ مردم و راهکارهای مهار تورم در زندگی روزمره انتخاب کرده‌ایم.

وی با توجه به اینکه اقتصاد و پرداختن به آن موضوعی خشک و غیرقابل انعطافی است، ادامه داد: تلاش کرده‌ایم مثال‌ها و موضوعات را ملموس‌تر و نزدیک‌تر به ذهن شنوندگان و همچنین کاربردی‌تر برای استفاده مردم در جامعه انتخاب کنیم. موضوعاتی که مردم بیشترین سر و کار را در روز با آن دارند و ذهنشان را درگیر است.

کریمی توضیح داد: برای خیلی از مخاطبین این سوال پیش می‌آید که راهکارهای مهار تورم چه ربط و خطی به مردم و شنوندگان دارد؟

اما باید بگویم که یکی از تاثیرگذارترین مولفه‌ها در مهار تورم خود مردم هستند مخاطبین با صرفه‌جویی و قناعت نقش مهمی را در این عرصه ایفا می‌کنند.

وی افزود: سعی کردیم حدالامکان با زبانی ساده، شیوا و روان با مردم صحبت کنیم و بتوانیم درک و آگاهی بهتری را به شنوندگان القا کنیم.

کریمی در پایان پیرامون بخش‌های مختلف برنامه «عصر اقتصاد» عنوان کرد: «عصر اقتصاد» با نقلی درست از زبان مردم و همچنین استدلالی منصفانه نیاز و خواستگاه مخاطب را بیان می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار