فرزام ابوالفتحی مدير برنامه ريزی و بودجه شركت متروی تهران در گفت و گو با خبرنگار
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اينكه كار پروژه خط سه به دليل وجود تفاوت های زياد در بخش شمالی و جنوبی بسيار دشوار بود، اظهار كرد: در حين تونل سازی در بخش جنوبی به دليل سستی خاك و در بخش شمالی به دليل وجود قنات ها ی متعدد در مسير با مشكلاتی مواجه بوده ايم كه به همت متخصصان ايرانی تمامی موانع برطرف شد و طولانی ترين خط پايتخت نيز به پايان رسيد.
وی تصريح كرد:خط سه متروی تهران از همه محله های اصلی و قديمی شهر از جمله آزادگان ، آيت الله سعيدی، عبدل آباد ، نعمت آباد قلعه مرغی ، ميدان منيريه ، چهارراه امير اكرم ، چهارراه وليعصر "(عج )عبور كرده و اکنون در بخش شمالی با عبور از
ايستگاه شهيد بهشتی تا ميدان قائم آماده بهره برداری است.
ابوالفتحی با بيان اينكه در نيمه شمالی تنها چهار ايستگاه شهيد بهشتی، شهيد زين الدين ،نوبنيادو قائم مورد بهربرداری قرار می گيرند ، تصریح كرد:' ايستگا ه های باقی مانده نيز تا پايان سال آماده مسافر گيری می شوند.
انتهای پیام/