فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد از برگزاری نخستین گردهمایی بزرگ ایثارگران شهرداری مشهد همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین حسامی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری مشهد گفت: این گردهمایی با حضور هزار نفر از ایثارگران شهرداری مشهد ششم مهر تالار شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این گردهمایی علاوه بر ایثارگران خانواده شهرداری مشهد نیز حضور خواهند داشت، افزود: از جمله برنامه‌های این گردهمایی اهدای کمک هزینه سفر کربلا و همچنین بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، بلیت فیلم محمد رسول الله است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد در ادامه از برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز خبر داد و در این خصوص گفت: این نمایشگاه در عرصه میدان شهدا برپا خواهد شد که در آن برای فضاسازی از ادوات جنگی استفاده شده وغرفه‌های فرهنگی و سلامت نیز برپا خواهد شد.

حسامی تصریح کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام جبل‌النور، برگزاری زیارت عاشورا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ارسال پیامک از بیانات مقام معظم رهبری برای همکاران شهرداری و برپایی مکانی برای اهدای خون همکاران در روزهای اول و ششم مهر ماه از دیگر برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته دفاع مقدس است.

وی یادآور شد:پایگاه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد در حال تهیه بانک اطلاعاتی از شهدای شهرداری است تا زندگینامه این شهدا به نرم‌افزار و کتاب تبدیل شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.