رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: مراکز علمی کاربردی استان ظرفیت پذیرش 9500 دانشجوی جدید را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مزدک رادملکشاهی گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها متولی ارائه آموزشهای مهارتی عالی و همچنین تنها دانشگاه نسل سوم در سطح کشور است، که پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس نیاز بازار کار جامعه است، بگونه ای که می توان این دانشگاه را تنها دانشگاه تقاضامحور کشور نامید.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه 19 مرکز فعال علمی کاربردی و یک موسسه آموزش عالی آزاد وابسته به این دانشگاه داریم که جمعا 14 هزار دانشجو در این مراکز مشغول تحصیل و حرفه آموزی هستند.

ملکشاهی گفت: در مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه مجموعا 202 رشته و 325 کد رشته محل در دو مقطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد، همچنین دو مرکز هلال احمر و صنعت آب و برق استان نیز در مقطع کارشناسی ارشد به صورت محدود دانشجو می پذیرند.

وی همچنین از ایجاد 14 رشته جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: هشت مورد از این رشته ها در مقطع کاردانی و شش مورددر مقطع کارشناسی ایجاد شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه یادآور شد: ظرفیت پذیرش دانشجوی کاردانی و کارشناسی کلیه مراکز این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید پذیرش 9500 دانشجو است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، پذیرش ، دانشجو ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.