امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز ایران اسلامی برای تمام انقلاب‌های دنیا و مردم آزادیخواه به یک الگو تبدیل شده که نشان از عزت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛آیت الله مصطفی علماء در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمانشاه در آغاز هفته دفاع مقدس،گفت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف ستودنی است و قدرت نظامی ایران قابل قیاس با سالهای دفاع مقدس نیست و در این سالها به پیشرفت های خوبی در حوزه نظامی دست یافته ایم.

وی افزود: جنگ تحمیلی یک پروژه استکباری بود که با هدف سرنگونی انقلاب اسلامی ایران طراحی شده بود، زیرا دشمنان می دانستند که اگر اسلام خود را نشان دهد، دیگر هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد.

آیت الله علماء با اشاره به اذعان برخی سیاستمداران برجسته دنیا مبنی بر اینکه بدون ایران نمی توان در منطقه موفق بود، گفت: امروز تمام دنیا روی ایران حساب ویژه ای باز می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز دشمنان بخوبی به قدرت ایران اسلامی واقف هستند، گفت: به همین دلیل تمام برنامه های آنان برای مقابله با ایران اسلامی و مانع تراشی مقابل پیشرفت‌های ماست.

آیت الله علماء با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همچون یک دانشگاه به همه دنیا درس مقاومت و ایستادگی داده، گفت: کشورهای سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن از انقلاب اسلامی ایران درس گرفته اند.

وی افزود: امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت در دنیا مطرح است و این مهم بیش از هر چیز در سایه ایستادگی ملت ایران حاصل شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، ایران ، اسلامی ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.