معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: 9 نقطه در سطح شهر برای عرضه دام زنده تعیین شده ‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر رحیمی گفت: نیروهای دامپزشکی برای تایید سلامت دام‌های عرضه شده در مراکز 9 گانه حضور خواهند داشت، در ضمن، همه خدماتی که در این مراکز ارائه می‌شود، رایگان خواهد بود.

به گفته این مسئول برای جلوگیری از انتقال بیماری، مراکز مشخصی برای عرضه دام در نظر گرفته شده و در صورت ارائه دام در نقاطی خارج از مناطق تعیین شده، با متخلفان برخورد می‌شود، چون علاوه بر نازیبا کردن ظاهر شهر، سلامت مردم نیز به خطر می‌افتد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه همچنین ذبح دام در مکان‌هایی غیر از مراکز تعیین شده از سوی شهرداری را ممنوع دانست و افزود : در صورت مشاهده و یا گزارش ذبح دام در اماکن غیر از محل های تعیین شده، شهرداری اقدام به جمع آوری این دام ها خواهد کرد.
رحیمی یادآور شد: علاوه بر تعیین محل‌هایی برای عرضه دام زنده، نظافت و شست و شوی این محل‌ها هم توسط اکیپ‌های خدمات شهری شهرداری انجام می شود .

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه شامل محل های زیر است: بزرگراه امام(ره)، نرسیده به باغ رضا، بلوار دولت آباد، ضلع جنوبی پیاده‌رو، میدان شهدا در محل پنجشنبه بازار، پشت دیوار بیمارستان امام خمینی(ره) و میدان آزادگان، میدان امام خمینی(ره) به طرف میدان نیایش، میدان رسالت به طرف شهرک جانبازان، بلوار تاقبستان جنب دیوار شکارگاه، زمین خالی جنب پل صیاد شیرازی و ضلع شمالغربی میدان پردیس هستند.



انتهای پیام/ی



برچسب ها: کرمانشاه ، مرکز ، عرضه ، دام ، مجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.