ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی روز گذشته مقابل تیم فوتبال گسترش فولاد مصدوم شد.

سوغات یحیی از تبریز

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت 19 روز گذشته تبریز را به مقصد تهران ترک کرد اما به دلیل تاخیر در پرواز مجبور شدند با اتوبوس به اصفهان برگردند.

شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس تهران برود.

**مصدومیت مهرداد قنبری

سبز پوشان اصفهانی در حالی با برد تبریز را ترک کردند که مهرداد قنبری بازیکن ملی پوش ذوبی‌ها از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و امروز تست پزشکی  خود را انجام می‌دهد تا در صورت نیاز پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.

**خبری خوش برای یحیی

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت 16 امروز در مجموعه ملت تمرین خود را آغاز می‌کند که قاسم  حدادی‌فر تمرینات جدی خود را با این تیم  استارت می‌زند. حدادی فر در بازی روز گذشته از دقیقه 87 وارد زمین شد و احتمالا در بازی جمعه مقابل نفت در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد.

**افتتاح سالن چند منظوره

باشگاه ذوب آهن اصفهان در راستای تکمیل امکانات، صبح امروز و در حضور اردشیر سعد محمدی مدیر عامل کارخانه ذوب آهن، سعید آذری مدیر عامل باشگاه،  حسین کفعمی، علی اکبر ابرقویی نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و دیگر پیشکسوتان اصفهان و ایران سالن چند منظوره‌ای را در مجموعه شفق اصفهان افتتاح کرد.

این سالن به خاطر تجلیل از علی توصیفیان پیشکسوت رسانه و ورزش به نام وی نام گذاری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار