مدیرساخت وتوسعه راههای استان اصفهان از اختصاص 35 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده علویجه خبر داد .

35 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده علویجهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ حمیدرضا امیرخانی در خصوص جاده پرحادثه علویجه به سمت پلیس راه اصفهان تهران گفت : این مسیر به طول 40 کیلومتر است که عملیات احداث باند دوم آن از سال 91 آغاز شد و با توجه به اعتبارات تخصیصی 6 کیلومتر آن به بهره برداری و 5/14 کیلومتر از این محور تا نیمه دوم مهرماه آماده بهره برداری می باشد.

امیرخانی با توجه به کمبود اعتبارات و نبود اعتبارات مصوب برای این محور و با اشاره به طلب کار بودن پیمانکاران این بخش اظهار داشت : این اداره کل تاکنون نزدیک به 5 میلیارد تومان به پیمانکاران این بخش بدهکار است که با توجه به نیاز احداث یک دهانه پل 30 متری و یک تقاطع در محل سه راهی پلیس راه و در محل عبور کنارگذر غرب اصفهان جهت اتمام این پروژه 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه افزود : از محل اعتبارات ملی واستانی اعداد کمی به این طرح اختصاص داده شده که در صورت تامین اعتبار لازم 19 کیلومتر باقیمانده تا پایان سال 95 تکمیل و آماده بهره برداری خواهد بود .

مدیرساخت وتوسعه راههای اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان متذکر شد : تاکنون نزدیک به 18 میلیارد تومان در این محور هزینه شده که با توجه به پرتصادف بودن مسیر و وجود چندین شهرک صنعتی و کارخانه سیمان در این محور این طرح از اولویتهای این اداره کل جهت تکمیل می باشد .

وی در پایان از رانندگانی که از این محور عبور می کنند خواست تا با توجه به علائم و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی اقدام به تردد نمایند و از سبقت بیجا خودداری کنند . 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.