مدیر عامل باشگاه نفت تهران اظهار کرد: 2 سر برد بودن نتیجه دیدار استقلال و نفت برای مربی ما نشان می‌دهد که منصوریان در این زمینه تا حدودی غیر حرفه‌ای عمل کرده است.

قنبرزاده: منصوریان غیر حرفه‌ای عمل کرد

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکست نفت مقابل استقلال تهران اظهار کرد: به دلیل عدم رضایت از نتایج اخیر باشگاه جریمه‌هایی را برای بازیکنان و اعضای کادر فنی در نظر گرفتیم که این جرایم به زودی اعمال می‌شود.

وی در خصوص اظهار نظر علی رضا منصوریان سرمربی تیم نفت قبل از دیدار برابر استقلال مبنی این که بازی برای من 2 سر برد است اظهار کرد: حرکت منصوریان غیر حرفه‌ای بود من در صحبتی که با سرمربی نفت داشتم به او گفتم اصول حرفه ای فوتبال این مسائل را بر نمی‌تابد.

وی ادامه داد: یک  مربی وظیفه دارد با حضور در  کنار زمین در هنگام مسابقه تیم خود را هدایت کند. در دنیای حرفه‌ای مربیگری اهمیت نداشتن نتیجه برای مربی و 2 سر برد بودن نتیجه دیدار برای مربی جایز نیست. به هر حال مربیان باید به دلیل داشتن قرار داد با باشگاه برخی از موارد را رعایت کرده و علاقه شخصی خود را به دنیای حرفه‌ای فوتبال وارد نکنند با توجه به علاقه‌ای که به منصوریان دارم به وی توصیه کردم در این زمینه حرفه‌ای تر رفتار کند.

مدیر عامل باشگاه  نفت تهران درباره  حرکت علی رضا بیرانوند و عدم حضور وی روی نیمکت بیان کرد: این مسئله انضباطی است و با توجه به اینکه وظایف در باشگاه نفت تهران تعریف شده ارزیاب و دبیر  کمیته انضباطی حرکت بیرانوند را بررسی کرده و براساس گزارش این افراد کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیری می‌کند.

جلسه  کمیته انضباطی به زودی تشکیل می‌شود و من به عنوان مدیر عامل نفت در این خصوص اقدامی نمی‌کنم.

قنبرزاده در مورد داوری دیدار استقلال و نفت تهران  گفت: در بحث داوری ورود نمی‌کنم اما امیدوارم کارشناسان داوری در خصوص پنالتی که برای استقلال گرفته شد و همچنین حرکت مشکوک روی  مومنی داخل محوطه جریمه استقلال ارزیابی بیشتری کرده و  عملکرد داوری بیشتر باز شود. اما من نظر شخصی روی مسائل داوری ندارم و به عنوان مدیر عامل باشگاه نفت در خصوص داوری اظهار نظر نمی‌کنم.

قنبرزاده در پایان در خصوص نظر برخی از  کارشناسان مبنی بر مشکلات مالی نفت در عدم نتیجه ‌گیری این تیم بیان کرد: مشکل مالی موضوعی است که تمام تیم‌های ایرانی با آن درگیر هستند. نفت تهران جز معدود باشگاههای لیگ برتری است که  مطالبات فصل گذشته را تسویه نموده و مقداری از قرار داد امسال بازیکنان را نیز پرداخت کرده است. بنابراین مشکل مالی نباید به عنوان دلیل عدم نتیجه گیری نفت مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار