اتحادیه‌های تابلوسازان و لیتوگرافان با هدف حل مسئله تداخل صنفیشان با یکدیگر ادغام می‌شوند.

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان در خصوص هر آنچه که در ششمین نشست از سلسله نشست‌های ده‌گانه اعضای صنف لیتوگرافان مطرح شده به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما در این نشست به ارائه گزارش از عملکرد هیأت امنای اتحادیه لیتوگرافان و تشریح جزئیات ادغام اتحادیه‌های تابلوسازان و لیتوگرافان پرداختیم.

وی با تأکید بر اینکه اتحادیه‌های تابلو‌سازان و لیتوگرافان با یکدیگر ادغام شده‌اند، افزود: پیشنهاد ادغام این اتحادیه‌ها زمانی مطرح  و به اطاق اصناف تهران ارائه شد که برخی از کارهای ما با کارهای اتحادیه تابلوسازان تداخل پیدا کرد و به دنبال صدور حکم پلمپ برای برخی از واحد‌های صنفی اتحادیه لیتوگرافان، یافتن راهی برای حل این معضل ضرورت یافت.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان اظهار داشت: هم‌اکنون در حال فراهم کردن مقدمات اجرای پیشنهاد ارائه شده مبنی بر ادغام اتحادیه‌های تابلوسازان و لیتوگرافان هستیم.

ابوالحسنی ادامه داد: هدف ما از ادغام با اتحادیه تبلوسازان حمایت از اعضای اتحادیه لیتوگرافان است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص سرانجام مسأله تداخل صنفی اتحادیه چاپخانه‌داران با اتحادیه‌های صحافان و لیتوگرافان گفت: اگرچه که صحت این تداخل به تأیید اطاق اصناف تهران و نهادهای مرتبط رسیده اما هنوز رفع نشده است.

رئیس اتحادیه لیتوگرافان خاطرنشان کرد: البته بر اساس قوانین جدید چاپخانه‌داران می‌توانند با اخذ دو مجوز جداگانه به فعالیت در عرصه‌های چاپ و لیتوگرافی بپردازند و اگر از اخذ این مجوز‌ها سرپیچی کنند ما اجازه پلمپ واحد‌هایشان را داریم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار