مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه های سفر دو روزه فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به این استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فریبا رحمان پور افزود: فرهمندپور به منظور آشنایی هر چه بیشتر با مسایل، مشکلات و توانمندی های حوزه زنان کهگیلویه و بویراحمد روزهای 31 شهریور و اول مهر 94 میهمان جمعی از مسوولان اجرایی و بانوان این استان است.

وی بیان کرد: برنامه های سفر روز نخست مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به کهگیلویه و بویراحمد شامل بازدید از تعاونی زنان کارآفرین در گلخانه فرودگاه یاسوج، حضور در گلزار شهدای این شهر و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این سازمان، دیدار با یک خانواده شهید در یاسوج، بازدید از آموزشکده فنی دخترانه یاسوج و دیدار با سید موسی خادمی استاندار استان است.

رحمان پور شرکت در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در استانداری و نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران این استان را از سایر برنامه های روز نخست سفر مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به استان برشمرد.

وی اظهار کرد: برنامه های روز دوم سفر مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده به کهگیلویه و بویراحمد شامل حضور در آیین بازگشایی دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان یاسوج، نشست با زنان کارآفرین و توانمند دستگاه های اجرایی این استان در استانداری، دیدار با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از کارگاه تولیدی و تعاونی زنان شهرستان دنا در شهر سی سخت خواهد بود.

انتهای پیام /س
برچسب ها: مشاور ، وزیر کشور ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.