رئیس هیئت تیراندازی با كمان مازندران از كسب مدال نقره ورزشكار مازندرانی در رقابت های تیراندازی با كمان قهرمانی كشور بخش ریكرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین فرهادی بیان داشت: مسابقات تیراندزای با كمان قهرمانی كشور كه در دو بخش ریكرو و كامپوند در ورزشگاه شهدای طرشت تهران برگزار شد با كسب مدال نقره ورزشكار مازندرانی همراه بود.

وی با اشاره به اینكه علی غمگین به عنوان مربی و سرپرست تیم مازندران در این مسابقات همراهی می كرد، تصریح كرد: نبی الله غلامی در بخش نیمه حرفه ای ریكرو 30 متر موفق به كسب مدال نقره شد.

رئیس هیئت تیراندازی با كمان مازندران با بیان اینكه تیم مازندران در بخش حرفه ای كامپوند به مرحله حذفی راه یافت ولی موفق به كسب عنوان نشد، اذعان داشت: تركیب تیم مازندران در این بخش را فرشاد پوراسدالله، مهدی اسدی،آرمان روشنگر، پیمان بابایی و مهدی عظیمی تشكیل می دادند.

فرهادی در ادامه از رقابت 2 نماینده مازندران در لیگ كشور خبر داد و بیان داشت: تیم مازندران در دو بخش ریكرو و كامپوند نیمه دوم سال در لیگ قهرمانی كشور حضور می یابد.

وی نبود اسپانسر و وسرمایه گذار را مهمترین مشكل ورزشكاران این رشته در سطح استان عنوان كرد و اظهار داشت: یكی از مهمترین برنامه هیئت تیراندازی با كمان فعال نمودن هیئت در تمامی شهرستان های استان است.

رئیس هیئت تیراندازی باكمان مازندران یكی دیگر از مهمترین مشكلات هیئت را نبود سایت اختصاصی تیراندازی با كمان اشاره كرد و افزود: با حمایت مدیركل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان تلاش می شود تا با در اختیار گرفتن زمین، سایت اختصاصی تمرین برای ورزشكاران این رشته در ساری احداث شود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کسب ، مدال ، تیراندازی ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.