رییس اتاق اصفهان توجه دولت به بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی(S.M.E) را خواستار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان «سید عبدالوهاب سهل آبادی»در نشست مشترک هیات امنای شهرک های صنعتی استان اصفهان ،تصریح کرد:کشورهای توسعه یافته برای واحدهای کوچک و متوسط همواره حمایت های ویژه ای در نظرمی گیرند زیرا این بخش اشتغال زایی بسیاری برای جامعه ایجاد می کند.

وی اصلاح نگاه وزارت صنعت،معدن و تجارت به بنگاههای کوچک و متوسط شد و گفت: بیش از 600 معدن استان اصفهان در شرایط نامناسبی به سر می برند ولی دولت تنها به واحدهای بزرگ معدنی توجه می کند .

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود نبود امکانات اولیه از جمله انرژی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی را نیازمند توجه مسوولین دانست و گفت:بسیاری از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها صنعتی نیازمند به برق پرقدرت اند و اقدامی در این راستا صورت نمی گیرد.

وی خواستار مشارکت تشکل های اقتصادی در تنظیم سند راهبردی وزارت صنعت ،معدن و تجارت برای صنعت کشور شد و گفت:اتاق بازرگانی ،خانه صنعت و کانون کارفرمایان به عنوان سه رکن اصلی بخش خصوصی می توانند در تدوین سیاست های راهبردی دولت نقش موثری داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به سفر هیات های خارجی متعدد به اصفهان گفت:استان اصفهان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری خارجی است . 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.