طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی چمستان با هزينه 15 ميليارد ريالی تكميل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، در بازديد از شهرك صنعتی چمستان نور و در جمع صنعتگران و توليدكنندگان مستقر در اين شهرك گفت : شهرك صنعتی چمستان نور جزء شهركهای صنعتی خوب و اولويت دار استان بوده و واحدهای توليدی بسيار خوبی در اين شهرك مستقر هستند .

سيد مصطفی موسوی با اشاره به اقدامات زيست محيطی صورت گرفته در شهركها و نواحی صنعتي استان افزود:طرح تصفيه خانه فاضلاب شهرك صنعتی چمستان نور با سرمايه گذاری بيش از 15 ميليارد ريال اجرا شده و بازسازی و نوسازی مدول اول و ايجاد مدول دوم اين تصفيه خانه به اتمام رسيده است .

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: تعيين تكليف واحدهای راكد و غيرفعال در دستور كار قرار دارد و با توجه به موقعيت شهرك صنعتی چمستان ، واحدهايی كه در سنوات گذشته ، زمين در اختيار گرفتند و به هر دليلی نتوانستند به بهره برداری برسند ، بعد از بررسی پرونده ، قرارداد آنان فسخ و زمين در اختيار واحدهای دارای اهليت سرمايه گذاری قرار خواهد گرفت .

سيد مصطفی موسوی افزود: حل مشكل اوقافی زمين شهرك صنعتی چمستان در دستور كار قرار دارد و با برگزاری جلسات متعدد با ادارات اوقاف ، منابع طبيعی و فرمانداری ، مقرر شد با معرفی زمين معوض و انجام كارشناسی ، تهاتر زمين شهرك و زمين معوض انجام پذيرد كه با انجام اين كار مشكل سند واحدهای توليدی برطرف می شود .

به گفته وی : مهمترين مشكل واحدهای توليدی و صنعتی استان ، بحث عدم نقدينگی و سرمايه در گردش است كه با مساعدت بانكها می توان به توليد كمك كرد .

انتهای پیام /گ

برچسب ها: تکمیل ، طرح ، تصفیه ، خانه ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.