مدافع بارسلونا از مصدومیت رهایی یافت و در بازی شب گذشته مقابل لوانته به میدان رفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دنی آلوس پس از رهایی از بند مصدومیت و حضور دوباره‌اش در ترکیب بارسلونا گفت: سخت تمرین می‌کردم. دو بار در روز تمرین می‌کردم تا زمانی که به میادین بازمی‌گردم، قوی‌تر ظاهر شوم.

مدافع برزیلی درباره سرجی روبرتو و نمایش بسیار خوبی که داشت نیز گفت: کیفیت بازی و آمادگی این بازیکن مرا شگفت‌زده نکرد. زمانی متعجب می‌شوی که از آن انتظار نداشته باشی. او هر روز به سختی تمرین می‌کند. خوشحال هستم که به تیم متعهد است و به آن کمک می‌کند.

زمانی که از آلوس درباره لیونل مسی سوال شد، او با خنده گفت: به عقیده من او می‌تواند بهتر هم بشود! لیونل نماد تیم ماست.

آلوس در مصاحبه با شبکه اختصاصی بارسلونا پس از پیروزی مقابل لوانته نیز گفت: تیم خیلی دفاعی بازی می‌کرد. پس از گل اول موقعیت‌های بیشتری به وجود آمد و گل‌های دیگری نیز به ثمر رسید. خیلی دیر به هدفمان رسیدیم اما می‌دانستیم باید حملات بیشتری انجام دهیم تا به پیروزی دست یابیم.

مدافع بارسلونا درباره بازی‌های پیش رو اظهار کرد: مثبت فکر می‌کنیم و با همین فکر پیش می‌رویم. باید تیم را در همین سطح نگه داریم. زمانی که به اهدافمان می‌رسیم باید خود را قوی‌تر کنیم تا تعادل حفظ شود. رقابت برای تیم‌های بزرگ است.

آلوس در پایان درباره رافینیا که به دلیل آسیب دیدگی تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان برود نیز گفت: زمانی که مصدوم می‌شوی، نمی‌دانی مصدومیت بدتر است یا توضیحاتی که باید در موردش بدهی. تلاش می‌کنیم با او در ارتباط باشیم و به او دلگرمی بدهیم. اکنون یاید تمام تمرکز خود را برای بازگشت معطوف کند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: آلوس ، مسی ، بازسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.