معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از تعیین هشت مکان برای عرضه دام موردنیاز عید قربان در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آرش رخزادی گفت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان جهت تامین رفاه حال شهروندان، تعیین محل‌های عرضه دام زنده همچون سال های گذشته در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی بااشاره به هشت محلی که جهت عرضه بهداشتی دام در روز عرفه و عید قربان در نظر گرفته شده ،افزود: خدمات در این نقاط به صورت رایگان بوده و این مکان‌ها با هدف متمرکز شدن فروش دام زنده و در راستای حفظ سلامت مردم، جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان و ارتقاء سطح بهداشت عمومی برپا شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: با همکاری مدیران مناطق و نواحی، چهار اکیپ از نیروهای خدمات شهری جهت نظافت و شستشوی محل‌های عرضه دام در نقاط تعیین شده مستقر خواهند شد.

رخزادی با بیان اینکه تهیه دام از مراکز غیرمجاز سطح شهر و کشتار آن در محل‌های غیربهداشتی علاوه بر لطمه زدن به بهداشت و زیبایی شهر تهدیدی جدی برای سلامت جامعه است، افزود: خرید دام از مراکز غیرمجاز، عرضه و ذبح آن در معابر عمومی و منازل خطر ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را به دنبال دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در پایان به ممنوعیت ذبح دام در اماکن عمومی اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده ذبح در اماکن عمومی، خیابان‌ها و معابر نیروهای این شهرداری نسبت به جمع آوری دام‌ها اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.