مدیر ستادی بانک کشاورزی استان کردستان گفت: مبلغ 625 میلیارد و 877 میلیون ریال تسهیلات تکلیفی و منابع داخلی طی شش ماهه نخست سال جاری به متقاضیان زیر بخش های خدمات، صنعت، معدن و مسکن پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،اسعد فهیمی گفت:طی شش ماهه نخست سال جاری، 625 میلیارد و 877 میلیون ریال تسهیلات تکلیفی و منابع داخلی به متقاضیان زیر بخش های خدمات، صنعت، معدن و مسکن پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به 803 نفر ودر بخش های مختلف به متقاضیان اعطاء شده است.

مدیر ستادی بانک کشاورزی کردستان بیان کرد:طی شش ماهه نخست سال جاریشعب بانک کشاورزی در کردستان، دو میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی سال 94 پرداخت کردند.

وی همچنین در رابطه با تسهیلات پرداخت شده در امر ازدواج در استان نیز بیان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری مبلغ 14 میلیارد و 340 میلیونریالتسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط بانک کشاورزی به 478 متقاضی پرداخت شده است.

فهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به تسهیلات پرداختی در زمینه اشتغالزایی و مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: هفت میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی توسط شعب بانک کشاورزی کردستان به 63 نفر متقاضی پرداخت شده است.

وی میزان تسهیلات پرداختی در زمینه نوسازی مسکن روستایی توسط این بانک را نیز سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد که به 28 نفر متقاضی پرداخت شده است.

وی در پایان به تسهیلات پرداختی به تولیدات دام و طیور استان نیز اشاره کرد و گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری 13 میلیارد ریال تسهیلات یارانه دار سرمایه در گردش تولیدات دام و طیور استان به 16 متقاضی پرداخت شد.




انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.