در حالی که روز گذشته شاهد ریزش اندک معاملات بازار سرمایه بودیم، امروز در ساعت اولیه معاملات شاخص کل در سرازیری سقوط قرار گرفت و با 383 ریزش به کانال 61 هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روز گذشته شاهد ریزش اندک معاملات بازار سرمایه بودیم، امروز در ساعت اولیه معاملات شاخص کل در سرازیری سقوط قرار گرفت و با 383 ریزش  به کانال 61 هزار واحدی سقوط کرد.

در حالی که پیش بنی می‌شود روند منفی در بازار سرمایه در نیمه دوم سال جاری متوقف شود ولی در روزهای پایانی شهریور ماه شاهد تشدید روند نزولی در بورس هستیم.

ارزش معاملات امروز حدودا به 500 میلیارد ریال رسید که نسبت به روز گذشته با کاهش رو به رو بوده و تعداد دفعات معاملات نیز در ساعات اولیه امروز نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

بر این اساس، در حالی که در پایان معاملات روز گذشته گروه بانکی‌ها و خودروها با روند مثبت ظاهر شده بودند ولی در ساعات اولیه معاملات امروز کلیه نمادهای بورسی قرمز پوش شدند.

بعلاوه شاخص بازار دوم نیز که روز گذشته 23 واحد رشد کرده بود امروز 620 واحد ریخت.

این شرایط بازار سرمایه حاکی از ادامه بی اعتمادی سرمایه‌گذاران نسبت به معاملات بورس بوده که با حضور در صف‌های فروش این روند را تشدید می‌کنند و به نظر می‌رسد تا زمانی که مسولین نگاه ویژه‌ای به بازار سرمایه و سهامداران  نداشته باشند این سیر نزولی همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار