ما تلاش کردیم تا بهترین اتفاق‌ها در بازسازی سالن‌های تئاتر شهر بیفتد، اما نوع مصالح استفاده شده در سالن دیگر در تخصص ما نیست.

حمید پور آذری کارگردان و عضو شورای هنری مجموعه تئاتر شهر در خصوص آخرین وضعیت بازسازی تئاتر شهر به خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تا حدی که من از روند بازسازی سالن سایه خبر دارم این سالن تکمیل شده و سعی کردیم طراحی سالن از لحاظ خلاقیت به بهترین شکل باشد. 

وی ادامه داد: ما به عنوان اعضای هنری سالن سایه تلاش کردیم تا به گونه‌ای عمل کنیم که بهترین اتفاق‌ها در بازسازی آن رخ دهد اما نوع مصالح استفاده شده در سالن دیگر در تخصص ما نیست.

پورآذری در پاسخ به اینکه آیا همه پروژکتورها و نورپردازی‌ها از اسپانیا آمده اظهار داشت: من هم شنیدم که نورها از اسپانیا آمده اما نصبش را خبر ندارم.

وی درباره وعده‌ای که سرپرست عمرانی وزارت ارشاد از آوردن صندلی‌های خارجی داده بود، بیان کرد: کاملا وعده واقعی است. قول دادند که تا اوایل مهرماه صندلی‌های سالن سایه را از خارج بیاورند و نصب کنند.

پورآذری افزود: آوردن صندلی‌های خارجی براساس حرف‌هایی که شنیدم قطعیت دارد؛ چرا که مجبورم وقتی در مجموعه‌ای هستم حرف‌ها را باور کنم. 

وی در پاسخ به صحبت‌های اخیر نوش‌آبادی نسبت به اینکه تجهیزات استفاده شده به خصوص صندلی‌ها داخلی هستند، گفت: در هر حال ما همه موافق حمایت از تولیدات داخلی هستیم ولی اگر بنا بود از تجهیزات داخلی استفاده کنیم، از سه ماه پیش باید فراخوان می‌دادیم و طراحی‌هایی برای صندلی سالن سایه صورت بگیرد و بهترین‌ها را انتخاب کنیم؛ چرا که مجموعه تئاتر شهر به عنوان نگین پیشانی تئاتر این مملکت است.

پور آذری ادامه داد: مهم نیست که تجهیزات داخلی باشد یا خارجی بلکه آنچه که اهمیت دارد آن است که باید بهترین‌ها در این مجموعه استفاده شود.

وی گفت: تا پنج ماه دیگر جشنواره فجر‌ آغاز می‌شود و گروه‌های خارجی می‌آیند. بنابراین باید مکان‌هایی درخور شأن تئاتر کشور داشته باشیم اما متأسفانه فعلا که رستم است و یک دست اسلحه.




انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار