رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین عامل توسعه و پیشرفت شهر زنجان بوده و در تلاشیم تا در مجموعه مدیریت شهری از این الگو به نحو صحیح و مطلوب استفاده نماییم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از زنجان ، سعید امیدی در دیدار با رئیس و اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه پایبندی به اصول اقتصاد مقاومتی علاوه بر وظیفه ذاتی شورا باید مورد توجه نمایندگان مردم باشد،گفت: اثرگذاری اقتصاد مقاومتی به گونه ای است که باید در بخش های مهم جامعه به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه از 24 بند اقتصاد مقاومتی 16 بند قابلیت اجرا در حوزه مدیریت شهری را دارد، افزود: تا کنون در مجموعه مدیریت شهری به این موضوع توجه ویژه ای صورت نگرفته و امیدواریم با گسترش روابط و تعاملات با جامعه خبری و اصحاب رسانه ، در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی گام های مؤثری برداریم.

مسئول مرکز تحقیقات بسیج رسانه کشور نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع اصحاب رسانه در جامعه اظهار کرد: بدون حضور اصحاب رسانه در جامعه شاهد فاصله گرفتن مردم و دولت از یکدیگر خواهیم بود زیرا رسانه و اصحاب آن رابط و پیوند دهنده دولت و ملت هستند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مقاومتی ، اقتصاد ، توسعه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.