تا پایان هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور تیم تاسیسات دریایی با 23 امتیاز درصدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، تیم شهروند ساری درچارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور در نهایت با نتیجه نزدیک 3 بر 2 میهمان خود را با شکست بدرقه کرد

برای تیم شهروند ساری دراین دیدارحمیدرضا ره انجام ، سعید بلباسی و طاها مرتضوی گلزنی کردند و دو گل تیم یاسین پیشروقم هم توسط ناصر اطمینان و میثم اینانلو به ثمر رسید.

در این دیدار تماشایی که بیش از دوهزار هوادار ساروی از نزدیک در سالن ورزشی سیدرسول حسینی این شهر حضور داشتند، نیمه اول با تساوی یک بر یک برای دو تیم به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم مسابقه شهروندی ها گل دوم را هم به ثمر رساندند، و با نتیجه 2 بر یک از حریف خود پیش افتادند.

تیم قم که درمیانه های جدول لیگ برتر حضور دارد برای عقب نماندن از کورس قهرمانی بازی را به تساوی کشاند ، اما این پایان کار برای دو تیم نبود.

در ادامه این مسابقه حساس وتماشایی ، تیم قمی 5 خطا شد ودر ثانیه های پایانی طاها مرتضوی یک خطا برای شهروندی ها گرفت و پنالتی نقطه دوم را مراد ناظری جوان از دست داد.

با این وجود این پایان کار نبود و درحالی که چند ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، طاها مرتضوی کاپیتان وبازیکن تاثیرگذار هفته های اخیر تیم شهروند ساری در پی یک حرکت انفرادی تماشایی گل برتری و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند تا ساروی ها این دیدار خانگی را با برد به پایان برسانند.

شاگردان سید مهدی ابطحی در تیم شهروند ساری با این پیروزی خانگی 8 امتیازی شد و در پایان هفته دهم این رقابتها با انجام هشت مسابقه در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور باقی ماند.

تیم یاسین پیشرو قم هم با 13 امتیاز گذشته خود دراین رقابتها به رده ششم جدول رده بندی این مسابقات سقوط کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تیم ، تاسیسات ، فوتسال ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.