بخشدار امام زاده عبدالله(ع)آمل از گرفتاری ۳۰ دستگاه خودروی مسافران براثر بارندگی شدید و گل و لای و تخریب پل ارتباطی منطقه توریستی سنگ درکا در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  یحیی عسگری پور با بیان اینکه بارش شدید پنجشنبه با پیش بینی هواشناسی در مناطق مختلف شهرستان آمل آغاز شد،گفت: با توجه به هشدارهای کارشناسان هواشناسی در بسیاری از مناطق توریستی بخش امام زاده عبدالله شاهد مسافران زیادی در بستر رودخانه بوده است.

وی ادامه داد: بر اثر ادامه این بارش سیل آسا پل ارتباطی منطقه توریستی سنگ درکا این بخش تخریب شد.

عسگری پور بابیان اینکه این منطقه در انتهای شهر امام زاده عبدالله واقع شده که پل آن بر روی آلش رود وجود داشت، افزود: در پی تخریب این پل حدود 30 دستگاه خودرو پشت رودخانه و پل مانده و گرفتار سیلاب شدند.

وی با اعلام اینکه نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری به همراه ستاد مدیریت بحران این شهرستان محل واقعه برای رسیدگی به مسافران مشغول شدندافزود: تمام سعی این نیروها در این است که راه انحرافی به سمت روستای سئری را برای مسافران بازگشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد : در صورت موفق نشدن این مسافران به تکیه منطقه سنگ درکا انتقال داده می شوند تا شب را در آنجا سپهری کنند.

عسگری پور با اشاره به اینکه بارندگی شدید دیروزموجب مشکلاتی در مناطق خشواش، هلی چال و چند دهه انحرافی بخش امام زاده عبدالله شده است، عنوان کرد : خسارت در این مناطق جزیی بوده و به غیر از تخریب پل آلش رود منطقه سنگ درکا تاکنون تخریب دیگری گزارش نشده است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: خودرو ، مسافران ، سیلاب ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.