نمایش «کیفر» به 24 جشنواره تئاتر سوره ماه راه یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد بی‌ریا کارگردان نمایش «کیفر» که یکی از برگزیدگان آثار 24 دوره جشنواره تئاترسوره ماه است پیرامون اثر خود بیان کرد: داستان یک زوج جوان به نام‌های مهران و پری است که تصادف مهران منجر به تغییر رویه‌ی زندگی آنها می‌شود.

وی در خصوص انگیزه خود از انتخاب نمایش گفت: «کیفر» یک معضل اجتماعی در راستای پول نزول گرفتن و تأثیراتش روی زندگی‌شان است که به تصویر کشیده می‌شود.

بی‌ریا در رابطه با شیوه اجرایی «کیفر» مطرح کرد: فضاهای مختلفی در نمایش وجود دارد که با طراحی نور این فضاسازی‌ها ایجاد شده که علاوه بر دیالوگ تأثیرات بسزایی در نمایش دارد.

وی درباره‌ی جشنواره سوره ماه اظهار داشت: برای هشتمین بار است که در این جشنواره شرکت می‌کنم و به نظرم فرصت خوبی است برای شرکت‌ گروه‌ها که به آنها اجازه اجرای عموم هم در طول سال داده می‌شود.

بی‌ریا در خصوص مشکلات موجود در این جشنواره گفت: مشکلی که بیشتر این روزها گریبان‌گیر هنرمندان در این عرصه شده است، کم توجهی به حمایت‌های مالی است که تا حدودی انگیزه را از آنان سلب کرده است.

گفتنی است؛ نمایش «کیفر» به کارگردانی محمد بی‌ریا در 24 جشنواره تئاتر سوره ماه شرکت می‌کند که تاریخ جشنواره از 11 الی 17 مهر است.

از عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: علیرضا مهران، شهره مکری، حسین پورکریمی، سیدعلی موسویان، نویسنده: سیدعلی موسویان اشاره کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار