مهاجم تیم فوتبال سایپا تهران گفت : به دلیل علاقه شدید به تیم پرسپولیس از گلزنی به این تیم ناراحتم.

رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص گلزنی به تیم سابق خود پرسپولیس بیان کرد :به دلیل این که عاشقانه پرسپولیس را دوست داشته و از بچگی آرزوی حضور در این تیم را داشته ام از گلزنی به سرخ پوشان ناراحتم و به همین دلیل و ناراحتی هواداران از این موضوع پس از گلزنی خوشحالی نکردم.

وی ادامه داد :متاسفانه مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی اجازه خدمت به پرسپولیس را از من گرفت و آرزویم برای درخشش با پیراهن پرسپولیس نابود شد اما فوتبال حرفه ای ایجاب می کرد در بازی روز گذشته با تمام توان برای سایپا بازی کنم.

نوروزی گفت :پس از 2 هفته بدشانسی و عدم نتیجه گیری مقابل استقلال خوزستان و سپاهان برای بردن پرسپولیس پا به زمین گذاشتیم و دیدید با خلق موقعیت های خطرناک روی دروازه حریف در نهایت با کسب 3 امتیاز مسابقه به هدف خود رسیدیم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی ها به عملکرد داوری بیان کرد :داور 2 پنالتی در این دیدار برای پرسپولیس گرفت .بنابراین عملکرد داوری زیاد به ضرر سرخ پوشان نبود.اگر اعتراض آن ها به پنالتی سایپا است ،باید بگویم ضربه من پس از برخوردبه سر رضاییان به دست وی اصابت کرد و احمد صالحی با توجه به نزدیکی به صحنه به درستی اعلام پنالتی کرد.

نوروزی درباره فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار کرد :نمیدانم چرا مسئولان به فشردگی مسابقات اصرار دارند.علت اصلی این تصمیم برگزاری اردوی تیم ملی پس از پایان هفته هفتم لیگ برتر عنوان شده است.با توجه به این که سایما و سیاه جامگان ملی پوش چندانی ندارند امکان برگزاری دیدار جام حذفی 2 تیم در تعطیلی رقابت های لیگ برتر فراهم بود اما سازمان لیگ با برنامه ریزی خود تصمیم گرفته بازی ها را به صورت فشرده برگزار کند که این موضوع جای بحث دارد.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار