كارشناس فوتبال گفت: تيم پرسپوليس فوتبالي با عجله و سطح پايين بازي مي كند و به نوعي فوتبالش نزديك به ليگ دسته يك است.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سطح بازيكنان پرسپوليس مناسب فوتبال مورد نياز اين تيم نيست . همچنين برانكو هم مرد اين كار نيست كه غناي فني را به تيم ترزيق كند.

وی تصریح کرد: سرخپوشان از چند جهت دچار اشكالاتي هستند.

اول:طارمي از لحا ظ تكنيك هاي پايه ضعيف عمل مي كند وي در زدن ضربه آخر در چارچوب بي دقت است.فرشاد احمد زاده هم براي پرسپوليس كوچك است . به هرحال طارمي استانداردهاي تكنيكي لازم براي رهايي پرسپوليس از شكست را ندارد. 
 
دوم: سرخپوشان اصرار ريادي به طراحي فوتبال از دفاع دارند. براين أساس مدافعان توپها بي هدف بلند ارسال مي كنند و اين كار هم به خوبي انجام نمي دهند
 
سوم:هافبك هاي پرسپوليس از جمله نوروزي و احمد زاده توپها را با بي دفتي به بالآي دروازه مي زدند و موقعيت ها را هدر مي دادند.
 
 راهكار پرسپوليس براي خروج از اين شرايط بايد به اين صورت باشد. تغييراتي در نگرش، مهره، چيدمان و سيستم بدهد.
 
چراغپور افزود: برانكو با چند بار ديدن بازي متوجه مي شود كه در مركز زمين طراح ندارد،بيش از ٧٠درصد توپها را از دفاع طراحي كرده كه در فوتبال روز دنيا اين طرح منسوخ شده است. همچنين تركيب رويايي برانكو با حضور طارمي و احمد زاده موفق نبوده است.
 
وی گفت: به نظر مي رسد برانكو ،طارمي را علي دايي و فرشاد احمد زاده را خداداد عزيزي مي بيند به هر حال برانكو بايد از اين رويا خارج شود چرا كه نه طارمي مانند دائي است و نه احمد زاده همانند عزيزي است.  الگوي طرح ريزي شده پرسپوليس بايد تغيير كند . آيا برانكو شجاعت تجديد نظر أفكارش را دارد يا باز هم به دنبال طراحي از دفاع و فوتبال ٥٠-٥٠است . به هر حال بايد ديد در ادامه برانكو شجاعت تعويض سيستم را دارد يا با ادامه همين سبك خودش تعويض مي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: چراغپور ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار