معاون فنی و عمران شهرداری تهران از تحویل بیش از 70 درصد از پروژه‌های عمرانی بزرگراه یادگار امام و بلوار و استاد معین به شهرداری خبر داد.

حدود هشتاد هزار متر از اراضی پادگان جی به شهرداری اختصاص یافتعلیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: 79509 متر مربع از اراضی پادگان جی که مالکیت آن برعهده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح قرار داشت که به منظور احداث پروژه‌های عمرانی ،تحویل شهرداری داده شده است.

وی ادامه داد: با تحویل بیش از 70 درصد از پروژ‌ه‌های ادامه بزرگراه یادگار امام و بلوار استان معین به شهرداری سایر زمین‌های تحت مالکیت پادگان جی تحویل مجریان پروژه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث بلوار استاد معین در پادگان جی در اختیار مدیریت قرار گرفته ،افزود: عملیات شناسایی عوارض زیر سطحی در محدود پادگان اجرا خواهد شد.


معاون فنی و عمران تهران ادامه داد: با تخریب دیوارهای پادگان جی از مسیر توسعه‌ معابر شهری، علاوه بر پروژه احداث ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) و اتصال این بزرگراه شمالی _ جنوبی به میدان فتح، امکان احداث ادامه خیابان استاد معین تا محور 30 متری جی نیز فراهم می‌شود.

علیرضا جاوید در پایان گفت: بهره برداری از این پروژه توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران به منظور کاهش ترافیک سنگین معابر کم عرض منتهی به سه راه آذری و روان سازی جریان عبور و مرور خودروها در میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله سعیدی به مرحله اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عمران ، پادگان ، بلوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار