رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 27 شهریور ماه با برگزاری 4 دیدار پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار شهرداری بم میزبان تیم آینده‌سازان اصفهان هستند.

آینده‌سازان به بم رسیدند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 27 شهریورماه در ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

 بر این اساس تیم نماینده هیات فوتبال بوشهر در حالی میزبان تیم همیاری آذربایجان‌غربی است که در هفته دوم رقابت‌ها مقابل تیم تازه لیگ برتری ازنای لرستان با یک گل منسوب شده است و به جبران باخت مقابل تیم همیاری صف‌آرایی می‌کند از طرفی تیم مهمان با تساوی که مقابل تیم ملوان در هفته دوم به دست آورد از شرایط روحی روانی مناسب‌تری برخورداراست.

 دو تیم در ورزشگاه بوشهر به مصاف هم می‌روند و ادامه دیدارمان این هفته دو تیم وحدت ایثارگرگان و پالایش گاز ایلام در ورزشگاه آزادی گرگان به رقابت می‌پردازند تیم وحدت ایثارگران گرگان در حالی به مصاف پالایش می‌رود که هفته‌دوم رقابت‌ها مقابل تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد با دریافت  7 گل شکست سنگین را تحمل شده است از این رو به جبران نتیجه سنگین باخت 7 بر صفر در این هفته مقابل تیم پالایش گاز ایلام می‌رود که هفته دوم را به دلیل انصراف تیم پاس همدان استراحت کرده است.

در ادامه رقابت‌های هفته سوم شهرداری سنندج میزبان تیم شهرداری سیرجان است تیم شهرداری سیرجان در حالی مقابل تیم سنندج قرار می‌گیرد که  به دلیل پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری بم در هفته دوم رقابت‌ها از روحیه و اعتماد به نفس بالایی برخوردارهستند البته در صورتی که بازیکنان شهرداری سیرجان در باد  غرور پیروزی هفته ‌پیش خود  زدند می‌توانیم امیدوار به پیروزی  پیاپی تیم شهرداری سیرجان باشیم دو تیم در ورزشگاه 22 گلان به مصاف هم می‌روند.

در آخرین دیدار از هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم میزبان تیم آینده‌سازان میهن اصفهان می‌رود. دو تیم در شرایطی متفاوت به مصاف هم می‌روند.

تیم شهرداری بم با باخت مقابل تیم آینده‌سازان صف آرایی می‌کند و از طرفی بازیکنان تیم آینده‌سازان با پیروزی پرگلی که در هفته دوم کسب کرده‌اند با روحیه‌ای مضاعف رقابت خود را آغاز می‌کنند.

گفتنی است: هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 10 صبح بصورت همزمان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است: طبق قرعه‌کشی سازمان لیگ برتر فوتبال در این هفته تیم آشیان همدان میزبان تیم ازنای لرستان بوده است که به دلیل انصراف تیم همدان دیدارهای آشیان در لیگ بانوان کنسل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار