کانون تبلیغاتی شرکت طرف قرار داد با استقلال در حال حاضر با عمل نکردن به تعهدات خود زیر تیغ استقلال قرار گرفته است.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمانکار جذب تبلیغات پیراهن استقلال که در ابتدای فصل جاری فضای تبلیغاتی پیراهن آبی پوشان پایتخت را برای مشتریان تبلیغاتی خود در اختیار گرفت و طی قرارداد سه جانبه ای که بین این شرکت از یک سو و باشگاه استقلال و شرکت حامی مالی این باشگاه از جانب دیگر منعقد گردید؛ حامی مالی باشگاه استقلال شد.

نکته قابل توجه این است که این شرکت تا به این لحظه به تعهدات خود عمل نکرده است و این مساله باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای تیم فوتبال استقلال شده است که در حال حاضر این موضوع موجب شده معاونت حقوقی باشگاه استقلال به این مساله ورود کند و به این شرکت اخطار  بدهد.

در صورتی که پیمانکار جذب تبلیغات پیراهن استقلال به تعهدات خود عمل نکند به طور حتم سیستم حقوقی باشگاه استقلال کلیه ظرفیتهای حقوقی خود را برای برخورد با این شرکت بکارخواهد گرفت و با توجه به ثباتی که در پنج سال اخیر تشکیلات حقوقی استقلال تجربه کرده است به یکی از مقتدرترین سیستم های حقوقی در شرکت های دولتی مشابه تبدیل شده است و این کار این کانون تبلیغاتی نوپا را به شدت سخت می کند.

برابر اطلاعات موجود، گفته می شود چنانچه این قرارداد به فسخ بیانجامد؛ بندی در قرارداد لحاظ شده که طبق آن پیمانکار جذب تبلیغات پیراهن استقلال موظف است کل مبلغ مربوط به فصل جاری به استقلالی ها پرداخت کند و باشگاه استقلال در صورت لغو قرارداد با این شرکت می تواند پیراهن خود را در اختیار حامی مالی جدیدی قرار دهد و پول کامل قرارداد را از شرکت مربوطه دریافت کند.

آنچه مسلم است اینکه باشگاه استقلال بعنوان دستگاه اجرایی دولتی برای احقاق حقوق بیت المال در حال مهیا کردن فضا برای اقدامات قضایی و حقوقی است و پیمانکار جذب تبلیغات پیراهن استقلال باید در آینده ای نزدیک منتظر عواقب تخلفات خود از تعهدات قراردادیش باشد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار