پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر باشگاه نفت با بی پولی مواجه باشد، باید به حال فوتبال ایران افسوس خورد.

علی اصغر مدیر روستا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: در خصوص دیدار تیم‌های نفت ایران و الاهلی امارات اظهار کرد: تیم‌های ایرانی نشان داده‌اند در مواقع سخت راحت‌تر نتیجه می‌گیرند.

 درست است الاهلی در دیدار رفت دو تیم به پیروزی رسید، اما این برد تضمینی برای صعود اماراتی‌ها به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نیست و نفتی‌ها می‌توانند با فوتبالی هدفمند و به دور از شتاب‌زدگی با نتیجه‌ای خوب دبی را ترک کنند.

وی افزود: الاهلی به خصوص در فاز تهاجمی از قدرت بالایی برخوردار است. حضور چهره‌های سرشناس خارجی در ترکیب این تیم قدرت خط حمله الاهلی را افزایش داده است و آن‌ها برنامه زیادی برای یورش به سمت دروازه  نفت دارند.

وی ادامه داد: امیدوارم منصوریان با تدابیر لازم قدرت هجومی الاهلی را کنترل کند. اگر  زهر این تیم در خط حمله گرفته شود، نفت می‌تواند با استفاده از بازیکنانی چون صادقیان و امیری دروازه حریف را با خطر مواجه کند.

مدیر روستا، درباره مشکلات مالی باشگاه نفت و این که برخی از مسئولان این تیم حضور در آسیا را دلیل این مشکلات دانسته‌اند بیان کرد: اگر باشگاه نفت با این پشتوانه مالی یک فصل حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل دچار شود باید به حال فوتبال ایران افسوس خورد.

چرا که نفت جزو تیم‌هایی است که در لیگ ایران دارای ساختار درست می‌باشد و مدیران این باشگاه باید به فکر پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی باشند.

وی افزود: البته بخشی از این مشکلات قبل از دیدار مقابل الاهلی حل شده و نفتی‌ها با روحیه‌گرفتن از رفع مسائل مالی می‌توانند نمایش بهتری مقابل حریف اماراتی داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار