مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است: خداروشکر روند رو به رشدی را سپری می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم به هدفمان که کسب سهمیه آسیایی است برسیم.

جانفزا: هدفمان کسب سهمیه آسیا است

فرشاد جانفزا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بازی خوبی را مقابل صبا ارائه دادیم و می‌توانستیم برنده  این دیدار هم شویم، اما با یک گلی که به طور اتفاقی در دقیقه 95 به ثمر رسید، باعث شد تا پیروزی‌مان در دقیقه 95 به تساوی تبدیل شود و بازیکنان و کادر فنی بسیار از این موضوع ناراحت هستند.

وی درباره شرایط صبا در این دیدار گفت: صبا با هدایت علی دایی، تیمی منظم و منسجم از خود نشان داده است و می‌تواند در ادامه فصل، یکی از تیم‌های تاثیر گذار لیگ برای قهرمانی لقب بگیرد.

خداروشکر تیم ما هم شرایط خوبی دارد و هدفمان بدست آوردن کسب سهمیه آسیا است و امیدوارم با کمک مسئولان بتوانیم این هدف را محقق کنیم.

مهاجم آبی پوشان در خصوص گلزنی‌اش گفت: گلی که به ثمر رسید تمام تلاش تیم بود و خداروشکر در آخر توانستم ضربه پایانی را به توپ بزنم و دومین گل فصل خود را به ثمر برسانم.

وی درباره قرار داد این فصل خود گفت: قرار دادم دراین فصل 120 میلیون تومان است و تا به حال چهل درصد آن را نیز دریافت کرده‌ام و در آینده نیز60 درصد دیگر قرار داد را دریافت می‌‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کسب ، قرار داد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار