معاون اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی به عنوان مطلوب ترین راهکار برای نگهداری آنها برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛قربانی در نشست هیئت های ورزشی استان با اشاره به کاهش اعتبار نگهداری اماکن ورزشی در سالجاری گفت :تا کنون یکصد سالن ورزشی به صورت رایگان در اختیار هیئت های ورزشی استان قرار گرفته و از محل در آمدهای آنها 32 میلیارد ریال حاصل شده است .

وی با اشاره به وجود 182 سالن ورزشی در استان اعلام کرد : اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی دارد سالن ها را به هیئت های ورزشی واگذار کندتا علاوه بر استفاده بهینه ورزشکاران با درامد حاصل از آنها هزینه نگهداری نیز تامین گردد.

در نشست هیئت های ورزشی استان همچنین اعلام شد: اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ؛ در ارزیابی های سال 93 ، جایگاه برترین اداره کل ورزش و جونان کشور را از دست داده است و استان اذربایجان شرقی بعد از استان های اصفهان و خوزستان در رتبه سوم کشوری در مجموع ارزیابی ها قرار گرفته است.

به گفته فرج اللهی معاون ورزش اداره کل ورزش و جونان استان برغم کسب رتبه اول در بخش های ورزش همگانی ،روستایی و عشایری،امور حقوقی ،آموزش و جوانان به علت کسب رتبه های سوم در بخش های توسعه قهرمانی و مالی و پشتیبابی نتوانستیم رتبه بهتری را از آن خود کنیم.

فرج الهی همچنین از هیئت های ورزشی خواست در ساماندهی ورزشکاران ،نظارت به اماکن ورزشی به ویژه باشگاهای پرورش اندام و استخرها ، واعزام بانوان ورزشکار به مسابقات بیشتر دقت کنند.

کمبود اعتبار ، نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقات ورزشی کشوری ، و اعزام ورزشکاران به مسابقات با هزینه های شخصی از مهمترین مشکلات طرح شده هیئت های ورزشی استان در این جلسه بود.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.