مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از جمع‌آوری اسناد و خاطرات رزمندگان دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد و خواستار همکاری مدیران در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مجنونی گفت: احترام گذاشتن به مردم به‌خصوص رزمندگان و ایثارگران در دستور کار مدیران قرار گیرد و در این زمینه برنامه‌ریزی شود.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شد

وی افزود: هر دستگاهی نماینده‌ای در راستای جمع‌آوری آثار کارکنان دولت در دفاع مقدس و همکاری در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس معرفی کند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به نقش دولت در دفاع مقدس اظهار کرد: امید است با جمع‌آوری آثار کارکنان در هشت سال جنگ تحمیلی مجموعه‌ای عظیم از کار تحقیقاتی انجام شود.

مجنونی تاکید کرد: سازمان‌ها و نهادها در حوزه دفاع مقدس برنامه‌ریزی‌های تحقیقاتی و فرهنگی داشته باشند و در این زمینه نیز اعتبار هزینه کنند.

وی بابیان اینکه توجه به ارزش‌های دفاع مقدس و ایجاد وحدت در جامعه مهم‌ترین عوامل جلوگیری از نفوذ سرسپردگان استکبار جهانی به جامعه اسلامی است، تصریح کرد: بنابراین بالا بردن کیفیت برنامه‌های هفته دفاع مقدس، پرهیز از کارهای کلیشه‌ای و توجه به نسل جوان بیشتر از قبل مدنظر مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.