پرونده مسابقات گرامیداشت جام دفاع مقدس بانوان امروز بسته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار‌ سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات پینگ پنگ، آمادگی جسمانی و تکواندو قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت جام دفاع مقدس از 21 شهریور آغاز و تا 23 شهریور ماه به پایان می‌رسد.

این رقابت‌ها که به میزبانی معاونت تربیتی بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان و با حضور 450 ورزشکار از 25 استان کشور در رشته‌های آمادگی جسمانی پینگ پنگ و تکواندو برگزار شد.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

در رشته تکواندو بانوان و در بخش تیمی استان مازندران، گیلان و  البرز به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شوند.

در رشته آمادگی جسمانی بخش انفرادی در رده سنی 14 تا 18 سال نتایج زیر حاصل شد:

سارا گراوند از کرمانشاه اول، یگانه مختاری از کرمان دوم، سحر کارگر از هرمزگان سوم در رده سنی 19 تا 35 سال هم شکیبا صلح میرزایی از کرمانشاه اول، روژین علی محمدی از آذربایجان غربی دوم و یاسمن غذه گازلو از استان البرز سوم شدند.

از 25 تا 30 سال نیز زهره عینی از کرمانشاه ، زهره هادعی از همدان دوم و مهدیه ده‌شیری از کرمان سوم شد.

اعظم السادات فریدی از یزد اول، ام‌النبین قاسمی از مازندران دوم و مریم السادات سیخیان از اصفهان سوم از 37 سال به بالا هم در رده سنی 31 تا 36 توانستند حائز انی عناوین شوند.

طاهره بابائیان از هرمزگان اول، معصومه باباپور از البرز دوم و مدینه عاشوری از فارس موفق به کسب مقام سوم شد.

در ادامه نیز استان‌های اصفهان، کرمان، فارس، کردستان، همدان، خوزستان، اصفهان ب و سمنان هم در رشته تکواندو ودر بخش تیمی به ترتیب مقام‌های اول تا هشتم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
 
علی قاسمی رئیس سازمان ورزش سپاه اصفهان در رابطه با هدف از برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: هدف از برگزاری این چنین رقابت‌ها در بخش بانوان ایجاد انگیزه هرچه بیش‌تر در سطوح مختلف و شناسایی و معرفی تیم‌های برتر و نفرات انتخابی در سطح قهرمانی کشور است.

وی بیان کرد: حضور ورزشکاران نیز در این مسابقات باعث آشنایی‌ بیش‌تر و محکم‌تر آنها با رقابت‌های سرسخت قهرمانی کشور شده و پله‌ای برای هدایت و تشویق آنها به این سمت خواهد بود.

وی ادامه داد: یزدانی رئیس سازمان ورزشی بسیج، آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، هدایت فرماندار شهرستان فلامرجان اصفهان، موسی نماینده مجلس شورای اسلامی، وداع جانشین سپاه اصفهان  سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در رقابت‌های گرامی داشت جام دفاع مقدس حضور داشته‌اند و با حضور خود برگزاری به هر چه با شکوه‌تر این رقابت‌ها کمک کردند.

گفتنی است: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا، زیارت و غبارروبی گلستان شهدا و برگزاری نماز جماعت نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی این رقابت‌ها بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار