دومین دوره از کوهپیمایی بانوان بسیجی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

دومین دوره کوهپیمایی بسیجی بانوانبه گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره از کوهپیمایی خواهران بسیجی با صعود به کوه سهند در آذربایجان شرقی برگزار شد.
 
این کوهپیمایی 17 شهریور ماه با حضور 150 نفر از ورزشکاران بسیجی موفق به فتح قله 3300 متری شدند.
 
مهدی میرجدیدی جانشین سازمان ورزش بسیج در رابطه با هدف از برگزاری این کوهپیمایی و اجرای آن در بخش بانوان اظهار داشت: بانوان بسیجی ما باید بسیجی وار از تمام زحمات شخصیت های انقلابی و مذهبی دوران دفاع مقدس پاسداری کنند.
 
وی بیان کرد: حضور گسترده ورزشکاران در طول تاریخ اسلام و الگو گرفتن آنها از حضرت زهرا و حضرت زینب( سلام ا... علیها) در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، ورزشی و اجتماعی علاوه بر پیشرفت خود ورزشکاران در همان زمینه‌ها منجر به رضایت و خشنودی معصومیت و شهدا می شود.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران با رعایت حجاب و غیرت و حفظ ارزشها در کلیه میادین ورزشی می توانند به عنوان سفیران و حافظان خون شهدا ایفای نقش کنند.
 
میرجدیدی در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره افزود: این کوهپیمایی به مناسبت گرامی داشت سالروز شهید ایران قربانی و در جهت تحقق آرمان های مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و توسعه ورزش خصوصا فراگیر نمودن ورزش  کوهنوردی برگزار شده و ما هم علاوه بر تشویق از زحمات کوهنوردی تقدیر و تشکر می کنیم و از آنها بخاطر انتخاب رشته کوهنوردی برای ورزش  کردن و انجام فعالیت ممنونیم چرا که کوهنوردی ورزشی متفاوت از سایر رشته های ورزشی بوده و به ویژگی‌های کوهنوردان قبل از رسیدن به قله‌های مرتفع درس های ایثار، گذشت و خداشناسی برای فتح قله های انسانیت می افزاید.
 
گفتنی است، این کوهپیمایی با حضور میرجدیدی جانشین سازمان ورزش بسیج، صالحی فرماندار شهرستان اسکوه، سرهنگ فتح زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسکوه و مسئول تربیت بدنی سپاه استان به میزبانی ناحیه عاشورای آذربایجان شرقی برگزار شده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار