کاپیتان تیم پدیده اعتقاد دارد که بازی فردا با سیاه‌جامگان حساسیت ویژه‌ای دارد.

بادامکی: فردا مشخص می‌شود کدام تیم طرفدار بیشتری دارد
حسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دربی مشهد گفت: بازی ودربی همیشه حساس است و این بازی هم علاوه به دربی بودن، به فاصله نزدیکی دو تیم در جدول، حساسیت ویژه‌ای برای دو تیم دارد و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را تصاحب کنیم.

کاپیتان تیم پدیده درباره استقبال تماشاگران از مسابقه فردا نیز بیان کرد: بازی در وسط هفته برگزار می‌ود و استاد یوم هم بیرون شهر است ولی با این حال امیدوارم طرفداران دو تیم از این بازی استقبال خوبی را کنند و باعث افزایش جذابیت مسابقه شوند.

وی افزود: هنوز در مشهد مشخص نیست که طرفداران کدام تیم بیشتر هستند و فکر می‌کنم در بازی فردا مشخص شود که کدام تیم هوادار بیشتری دارد.

بعد از هفت سال بار دیگر یک دربی لیگ برتری در مشهد برگزار می‌شودو بادامکی در این رابطه عنوان کرد: سالهاست که در سطح اول فوتبال کشور دربی در مشهد برگزار نشده و طبیعی است که بازی برای دو تیم مهم باشد. هر دو تیم بازیکنان با تجربه زیادی در ترکیب دارند و من هم به عنوان یکی از تجربه های تیم سعی می‌کنم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

بادامکی در پایان درباره پیش بینی مسابقه اظهار داشت: فوتبال را نمی‌شود پیش بینی که ولی امیدوارم ما با ارائه یک فوتبال زیبا، بتوانم به سه امتیاز مسابقه دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار