صبای قم پنجمین هفته لیگ را با پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده مشهد پشت سر گذاشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صبای قم که برخلاف دیدارهای اخیر که نه خوب بازی می‌کرد و نه حمله‌ای داشت مقابل پدیده متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شد و با یک بازی برتر نسبت به شاگردان مهاجری، با تک گل کاپیتانش ابوالفضل ابراهیمی به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرد تا اولین 3 امتیاز فصل را در خانه و با هوادارانش جشن بگیرد.

در ترکیب تیم صبا قم حامد لک، فیلیپه ماچادو، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، محمدامین آرام‌طبع، قاسم دهنوی، رضا حقیقی؛فرشید باقری، ابوالفضل ابراهیمی، جلال علی محمدی؛ کریم اسلامی، محمد اوسانی و محمد قاضی بازی کردند.

و در ترکیب تیم پدیده مشهدمجتبی روشنگر، محمدحسین مردامند،ایگور پراهیچ، ابوالحسن جعفری، کریم احمدی، میثم نقی زاده، محمدرضا ناصحی، حسین بادامکی ؛مهدی خیری، محسن یوسفی، میلاد غریبی؛مهرداد رضایی و یونس شاکری؛ معین عباسیان حضور داشتند.

شروعی سرنوشت ساز

صبا نیمه اول را تهاجمی آغاز کرد و دو حمله جدی در 15 دقیقه ابتدایی داشت که در این مدت پدیده فقط صاحب یک فرصت گلزنی شد و آن هم خیلی جدی نبود. 

در ادامه بازی صبا سوار بر بازی بود و چندین بار با ارسال‌های خطرناک بیک‌زاده نزدیک بود به گل دست پیدا کند اما روشنگر، تیر دورازه و بی‌دقتی مهاجمان صبا باعث ناکامی آنها شد. پدیده هم که بیشتر روی ضد حمله‌ها برنامه داشت جدی‌ترین فرصت را در دقیقه 35 به وجود آورد که سه شوت پیاپی بادامکی را لک و ماچادو از روی خط دروازه صبا دفع کردند.

شاگردان دایی که به فکر اولین پیروزی فصل بودند تلاش زیادی برای گلزنی در نیمه دوم داشتند اما رفته رفته آمادگی بدنی آنها تحلیل رفت و نتوانستند کار خاصی انجام دهند. 

پدیده نیز گویا میل به گلزنی نداشت و خیلی کم کار هجومی می‌کرد تا اینکه در دقیقه 86 و در شرایطی که بازی آرام پیگیری می‌شد ابراهیمی تک گل صبا و این مسابقه را زد.

دایی و شاگردانش که چهار هفته را با مساوی و باخت پشت سر گذاشته بودند امروز در مقابل پدیده به نخستین پیروزی فصلشان دست یافتند تا خودشان را به بالای نیمه دوم جدول لیگ برسانند.

در حاشیه این بازی علی دایی و تمام بازیکنان صبا بعد از پیروزی تیمشان به سمت تماشاگران قمی رفتند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: قم ، صبای ، پیروزی ، هفته ، پنجم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.