مهمترین عناوین و اخبار سایت های خبری و روزنامه ها را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین و اخبار سایت های خبری و روزنامه ها را در این بسته خبری بخوانید.



امام علی علیه السلام در نتیجه فتنه انگیزی های سابق به طور سری و شبانه در قبرستان وادی السلام در نجف به خاک سپرده شدند.


چهره محبوب پرسپولیسی ها راهکار جالبی را مقابل سازمان لیگ می گذارد.

من به لحاظ فرهنگی و اخلاقی ایرانی هستم.ایران همیشه در قلب من است و اگر به آنجا بیایم ابتدا به «مشهد» می‌روم.


Delfine Vizearra یک بی‌خانمان نیویورکی است که به دلیل موی بلند و طناب‌مانند خود به شهرت زیادی دست یافته است.


دعواي خونين دو مرد كارتن‌خواب در يكي از پارك‌هاي جنوب تهران با قتل يكي از آنها خاتمه يافت.


آنچه امروز توجه رسانه‌های غربی در افغانستان را به خود جلب کرده آمار زیاد خودکشی در این کشور است، اما آیا تمام ماجرا در افغانستان همین است؟


سرجیو کانورو اعلام کرده است که اولین پیوند کامل سر را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی مصادف با آذر ماه سال ۱۳۹۶ شمسی انجام خواهد داد.


معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم: از ابتدای سال 1395 راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی برای افراد بی سواد زیر 50 سال گواهینامه رانندگی صادر یا تمدید نخواهد کرد.


در کمیسیون آرای مختلفی هست، به‌هرحال مرکز پژوهش‌ها هم اتاق فکر مجلس است و نظر خودش را دارد؛ اما برای این طرح از مراکز پژوهشی دیگری همچون مرکز پژوهش اسلامی، مرکزی در قم و دیگر مراکز تحقیقی کمک گرفته‌ایم.


دادستان شهرستان مرند با بیان اینکه رئیس یکی از شعبات بانک رسالت در مرند که متواری شده بود دستگیر شد، گفت: تحقیقات با دقت کامل در حال انجام است.


کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته ششم لیگ برتر را اعلام کرد.


یک کارشناس حوزه مسکن در خصوص اخذ مالیات از خانه‌های خالی که به تازگی در اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم مد نظر قرار گرفته است گفت: اخذ مالیات از خانه‌های خالی در کشوری مانند ایران که تعداد خانه‌های خالی آن بر اساس تعریف جهانی، طبیعی است، توصیه نمی‌شود.


مجمع جهانی اقتصاد با اشاره به این که ۸ درصد مردم ایران با درآمد کمتر از ۲ دلار در روز زندگی می کنند گستردگی فقر در ایران را کمتر از برزیل، اندونزی، چین، الجزایر و بسیاری از کشورهای در حال توسعه دیگر دانست.


این گردشگران که بیشترین هزینه کرد در سفر را به نسبت سایر جهانگردان انجام می دهند، پس از دریافت شماره "ریفرنس روادید" باید برای ورود به کشورمان به سایر کشورها جهت اخذ ویزای ایران مراجعه کنند که این اقدام، موجب کاهش ورود این گروه از گردشگران به کشورمان به خاطر سفر زائد و هزینه های آن می شود.


برجام چون در کنگره تصویب نشده، رئیس جمهور آینده آمریکا می تواند اجرای آن را متوقف کند.


نمایشگاه عرضه ملزومات مدارس که با هدف عرضه مستقیم و کالای ایرانی بنا گردیده، متاسفانه تبدیل به جولانگاه عرضه کالای چینی شده که تشخیص واردات قانونی یا قاچاقی بودن آن کار دشواری است یا حداقل برای مصرف کنندگان امکان پذیر نیست.


مادر بزرگ، 89،ساله از جانب کارکنان یک مرکز نگهداری سالمندان سنت استفان در لنکشایر انگلستان به شدت مجروح شد.


اولین خودرو بنتلی توانست پلاک ملی بگیرد. پیش از این تصاویر مبهمی از این خودرو در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود ولی این عکس بسیار واضح نشان دهنده پلاک این خودرو است که غیر رند بودن آن هم کمی تعجب آور است.


۱۷۸ هزار نفر در تاریخ ۲۷ شهریور برای جذب ۳۷۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش شرکت می‌کنند،‌ قبولی در این آزمون به منزله راهیابی به آموزش‌ و پرورش نیست و پذیرفته شدگان باید دوره آموزشی یک ساله را طی کنند تا از مهر ۹۵ شروع به فعالیت کنند.


برنامه‌های مربوط به افزایش فعالیت فیزیکی، بهبود وضعیت اسکلتی - عضلانی و همچنین آموزش در زمینه پیشگیری از حوادث برای دانش‌آموزان مدارس در دستور کار است.


طبق آخرین آمارهای اعلام شده از ۱۰۷ قربانی حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام ۲ نفر انگلیسی و ۵۲ نفر پاکستانی هستند.


تورم 10 درصدی پیش بینی دولتی ها از نرخ تورمی است که به گفته انها از 40 درصد دولت احمدی نژاد به 15 درصد رسیده و حالا قرار است 10 درصدی شورد چرا افزایش حقوق سال 95 برای کارگران تنها 10 درصد تعیین شده است.


گروه تروریستی داعش یک مرد مصری را به شیوه ای فجیع اعدام کرد.


همچنین به معاونت های غذا و دارو سراسر کشور اعلام شده تا به شرکت های تولید مایعات قلیایی اعلام کنند که از رنگ ها و طرح های جذاب در بسته بندی این محصولات استفاده نکنند.


در حادثه سقوط جرثقیل در نزدیکی کعبه در مکه، 5 ایرانی کشته شدند که تصاویر آنها در زیر آمده است.


دستگاه قضایی سوییس، رژیم صهیونیستی را به پرداخت وجه نقد به ایران در خصوص شکایت نفتی تهران از تل آویو محکوم کرد.


معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم سازمان دارالقرآن با اشاره به چاپ و توزیع قرآن‌های جیبی برای زائران خانه خدا، گفت: این قرآن با ویژگی‌های خاص برای نخستین‌بار در بین حاجیان کشورمان توزیع شد.


توجه به تقسیم بندی ها و وجوه مختلف پرسش و مسئله طرح شده یکی از مهمترین اصول مناظره و ارائه پاسخ مبتنی بر باورهای مشترک و پذیرفته شده اصل تکمیلی آن است که در مناظرات حضرت جوادالائمه (ع) جزو اصول محسوب می شود.


۱۷۸ هزار نفر در تاریخ ۲۷ شهریور برای جذب ۳۷۰۰ نفر در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش شرکت می‌کنند،‌ قبولی در این آزمون به منزله راهیابی به آموزش‌ و پرورش نیست و پذیرفته شدگان باید دوره آموزشی یک ساله را طی کنند تا از مهر ۹۵ شروع به فعالیت کنند.


به تازگي ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي 5 هزار ميليارد ريال از اموال مفسدان اقتصادي را قطعي كرده و قرار است به زودي در اختيار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گيرد.


«امامزاده جای کارهای سیاسی نیست»؛ دیروز این جمله را یک خانم در محوطه امامزاده علی‌اکبر(ع) فریاد زد؛ آن‌هم هنگامی‌ که غلامحسین الهام و مجتبی ثمره‌هاشمی بر سر مزار شهید مصطفی احمدی‌روشن بودند. البته به این اعتراض، یک خانم دیگر به گونه‌ای عتاب‌آلود پاسخ داد.


انتهای پیام/
برچسب ها: اخبارمهم ، بسته ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.