فروش محصولات ورزشی تقلبی به بحرانی برای تولید کنندگان قانونی این محصولات تبدیل شده و وجود چنین‌ تقلبی هر ساله خسارت زیادی را به تولید کنندگان قانونی وارد می‌کند.

به‌ گزارش ‌گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌ها نشان داده است که فروش محصولات ورزشی تقلبی هر ساله ضرری معادل 500 میلیون یورو به تولید کنندگان اروپایی وارد می‌کند.

گزارش‌ها در این زمینه نشان داده است که ضرر مربوط به تولید محصولات تقلبی ورزشی معادل 6.5 درصد فروش سالانه تولید کنندگان در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا است.

در این گزارش مشخص شده که ندادن مالیات تولید کنندگان تقلبی سالانه 150 میلیون یورو به درآمد کشورها ضرر می‌زند.

رییس دفتر هماهنگ سازی بازار داخلی اروپا (OHIM) در این باره گفت: میلیون‌ها نفر هر روزه از ورزش کردن لذت می برند با این حال تعداد کمی از این افراد چیزی درباره خسارت‌های مالی و اقتصادی که شرکت‌های تقلبی محصولات ورزشی به بازار وارد می‌کنند می دانند. با توجه به گزارش‌های اخیر، ما نشان داده‌ایم که چگونه تولید محصولات تقلبی به درآمد کشور خسارت وارد می‌کند و مشکلات شغلی برای خود مردم ایجاد می‌کند. گزارش‌ها نشان داده است که حدود 2800 نفر به دلیل کاهش فروش کمپانی‌های محصولات ورزشی شغل خود را از دست داده‌اند.

فرانسه بیشترین خسارت را در این زمینه دیده است. این کشور 15 درصد محصولات ورزشی اروپا را تولید می‌کند. این کشور 82 میلیون یورو در سال خسارت می‌بیند. اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و آلمان کشورهایی هستند که بعد از فرانسه بیشترین آسیب را از تولید محصولات تقلبی دیده‌اند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار