معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال از تشکیل کمیته ای برای بررسی برنامه ها و طرح های فعلی سازمان خبر داد و گفت: کمیته ای برای بررسی شیوه های اجرایی برنامه ها تشکیل خواهد شد و چنانچه ببینیم برون سپاری اقدامات به نفع سازمان بوده آن را ادامه می دهیم و در غیر این صورت راه و روش برنامه را تغییر خواهیم داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا آوایی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان ثبت احوال که امروز یکشنبه در این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه تحقق ماموریت‌هایی که وزیر محترم کشور برای ثبت احوال در نظر گرفته‌اند، نیازمند 3، 4 سال کار شبانه‌روزی است گفت: کارهای بزرگی که در یک مجموعه انجام می شود کار یک نفر نیست بلکه به همت جمعی صورت می گیرد و از تمام ظرفیتها و امکانات خود در این جهت بهره می برم.

رییس سازمان ثبت احوال کشور  افزود: با تمام پیشرفت های انجام شده نسبت به برخی کشورهای دیگر عقب تر هستیم و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا به قله برسیم و آن قدر پیشرفت ها سریع اتفاق می افتد که اگر یک روز غفلت کنیم عقب خواهیم ماند.

آوایی با اشاره به کارت هوشمند ملی اظهار کرد: تا زمانی که با تمام ابعاد این موضوع آشنا نشوم، نمی‌توانم درباره آن هیچ قولی بدهم ولی تلاش می‌کنم از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان و هر حاکمیتی است و ما حق نداریم خدمات دیگران را نادیده بگیریم و از تخریب دیگران بپرهیزیم گفت: سر زدن به استان ها و شهرستان ها را در برنامه کاری خود قرار خواهم داد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه من در هیچ دستگاهی با تیم نرفته‌ام، گفت: در هر دستگاهی با همان تیم کار کرده‌ام البته ممکن است پس از مدتی یکی، دو نفر را به کمک گرفته باشم. بنابراین تلاش می‌کنم از ظرفیت‌های درون سازمانی اعم از بدنه کارشناسی و مدیریتی استفاده کنم.

رییس سازمان ثبت احوال به شیوه مدیریتی خود اشاره کرد و افزود: من در سال‌های فعالیت خود روش رئیسی را یاد نگرفته‌ام؛ بلکه «برادری» را آموختم و در این راستا تلاش می کنم با ارتباط عاطفی و برادری ضمن حفظ جایگاه و نظارت، امور بهتر پیش می رود.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار