رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: آماری در خصوص تعداد صدور کارت هوشمند ملی نمی دهم و همواره تلاش داریم از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از کم فروشی استفاده شود.

در مورد تعداد صدور کارت هوشمند ملی قولی نمی‌دهمبه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا آوایی رئیس سازمان ثبت احوال کشور، در مراسم تودیع  و معارفه رییس سازمان ثبت احوال که امروز(یکشنبه ) در محل سازمان ثبت احوال برگزار شد با اشاره به وضعیت صدور کارت هوشمند ملی ، اظهار کرد: در ارتباط با موضوع کارت هوشمند ملی که از جمله موضوعات روز است، باید بگویم که من هیچ قولی در مورد تعداد صدور کارت هوشمند ملی در سال جاری نمی دهم  چرا که همواره تلاش داریم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم و کم فروش نشود و درعین حال چون قول دادن نوعی تعهدی شود از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم تا موضوع کارت هوشمند ملی در کشور اجرا شود.

وی با بیان اینکه من هیچ‌گاه در هیچ سازمانی با تیمم نرفته‌ام افزود: همواره در هر دستگاهی با همان تیم کار کرده‌ام البته ممکن است پس از مدتی چند نفر را به کمک بگیرم بنابر این تلاش می کنم از ظرفیت‌های کارکنان اعم از کارشناسان، و ظرفیت‌های آنها استفاده کنم.


آوایی در ادامه تصریح کرد: تلاش داریم یک کمیته‌ای تشکیل شود تا بر شیوه‌ها و روش های سازمان مدیریت کند و در صورت لزوم هر جا متوجه شدیم که نقصی پیش رو است این کمیته به آن رسیدگی کند.


وی افزود: من در سالهای فعالیت خود رئیسی را یاد نگرفته‌ام بلکه برادری را آموختم و تلاش می کنم با ارتباط عاطفی و برادری کارها هر چه بهتر پیش رود.


آوایی در پایان با تشکر از رئیس سابق سازمان ثبت احوال کشور گفت: هر پیشرفتی در کشور کار یک نفر نبوده و ما نباید تنها به بازگو کردن اقدامات خود بپردازیم و می توانیم با استفاده از ظرفیت‌های انسانی پیشرفت سازمان کمک کنیم.


انتهای پیام/ 


برچسب ها: شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار