بازیکن تیم والیبال دانشگاه آزاد گفت: میزبانی کشور ویتنام واقعا افتضاح است و شرایط خوبی بر مسابقات حاکم نیست.

مائده برهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانحوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  ، درباره حضور تیم والیبال دانشگاه آزاد در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم ما در بازی اول خود مقابل نماینده چین به میدان رفت که بازی سختی بود. با این حال تیم ما در ست سوم با شرایط مسابقه هماهنگ شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات تیم ها در دو گروه 4 تیمی و 5 تیمی قرار گرفته‌اند که تیم ما در گروهی است که 5 تیمی است. در گروه ما به جز نماینده چین، نماینده کره شمالی، فیلیپین، ژاپن هم حضور دارند. 

برهانی درباره دیدار با کره شمالی که منجر به شکست 3 بر صفر این تیم شد، اظهار کرد: تیم کره شمالی بسیار خوب عمل کرد. آن‌ها در سرویس عالی بودند با این حال تیم ما بد عمل نکرد. به خصوص در ست دوم پا به پای این تیم جلو رفتیم و 22 بر 25 باختیم.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد اضافه کرد: همچنین تیم کره شمالی از یک مربی صربستانی بهره‌مند بود که زمانی مربی کواچ بوده است. این مربی از مدرسان درجه یک FIVB  است  و تیم بسیار خوبی داشت. ما تمام تلاشمان را کردیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم دانشگاه آزاد در پایان با انتقاد از وضعیت میزبانی ویتنامی‌ها ، اظهار داشت: متاسفانه شرایط میزبانی این کشور افتضاح است. از هتل محل اقامت گرفته تا غذا. از طرفی سالن‌ها هم تهویه مناسب ندارند و در مجموع شرایط خوبی در مسابقات حاکم نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار