فرمانده انتظامی جدید شهرستان گلپایگان معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده انتظامی استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: نیروی انتظامی در جایگاه خدمتگزاری به مردم که پشتوانه نظام و انقلاب هستند برای حفظ و ارتقا امنیت در سطح استان در تلاش است.

سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: توصیه ما به نیروی پلیس تکریم مردم، رعایت حقوق شهروندی، همدلی، همزبانی و تعامل قوی با دستگاه های اجرایی، امنیتی و اطلاعاتی، حفظ اقتدار سازمانی در سایه محبت و مهربانی، ارتقا سطح بصیرت و ولایتمداری برای ایجاد امنیت پایدار و برقراری احساس امنیت و خدمت رسانی بهتر به قشرهای مردم است.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر سرهنگ یوسلیانی فرمانده سابق نیروی انتظامی گلپایگان تعامل خوبی بین دستگاه های اجرایی ونیروی انتظامی این شهرستان برقرار شد و این شهرستان در این زمینه رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است، اظهار امیدواری کرد که فرمانده جدید نیز در سال همدلی و همزبانی در پیگری امور با همکاری مردم و مسوولان، این راه را ادامه دهد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با سارقان مسلح در دی ماه سال گذشته گفت: در این حادثه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و دو نفر از شهروندان گلپایگان به شهادت رسیدند و با پیگری سریع و قاطع پلیس و حمایت های مردم، در یک عملیات حساس و با کمترین آسیب عاملان جنایت به سزای خود رسیدند.

سردار آقاخانی با اشاره به پیشینه مذهبی و تاریخی گلپایگان و قرار گرفتن این شهرستان در مرز استان های مرکزی و لرستان گفت: تقویت ساختار نیروی انتظامی این شهرستان به عنوان نقطه هدف، در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد و در حال پیگیری است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین گفت: شامگاه شنبه در منطقه کویری ورودی به شهرستان نایین با اجرای یک عملیات پیچیده و غافلگیری نیروی انتظامی این بخش یک خودرو سنگین با محموله مواد مخدر توقیف شد.

وی افزود: در این عملیات 1100 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و دو نفر نیز در این رابطه تاکنون دستگیر شده اند.

وی در مورد پروند اسید پاشی اصفهان گفت: پیگیری این موضوع نیز در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

در این آیین که جمعی از مردم و مسوولان شهرستان حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه و حسین فراست فرماندار گلپایگان نیز با قدردانی از تلاش های سرهنگ یوسلیانی فرمانده سابق انتظامی این شهرستان و خیر مقدم به فرمانده جدید این نیرو، خواستار تسریع در ارتقا جایگاه و ساختار فرماندهی انتظامی گلپایگان با اشاره به حادثه درگیری مسلحانه دی ماه گذشته و برخی مشکلات امنیتی در شهرستان برای حفظ و ارتقا بیشتر امنیت در این خطه شدند.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد علی یوسلیانی قدردانی و سرهنگ حسین بساطی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان گلپایگان معرفی شد.

شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.