اسپیرا: مسابقه با مصر آسان نبود

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: مسابقه با تیم ملی والیبال مصر آسان نبود زیرا تمرکزمان بیشتر روی دیگر حریفان بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جان اسپیرا بعد از کسب پنجمین پیروزی شاگردانش در جام جهانی در نشست خبری افزود: هر وقت که به برنامه جام جهانی نگاهی می انداختم، فکرم بیشتر از همه روی بازی با مصر متمرکز می شد. زیرا می دانستم که بیشترین تمرکز خود را خرج تیم ایتالیا که بارها با آن روبرو شدیم و آشنایی کافی داریم، خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: احترام زیادی برای تیم مصر قائل هستم. بازیکنان با استعداد و سرویس زن های خوبی در این تیم بازی می کنند که دارای تجارب حرفه ای هستند. خوشحالم که تمرکز خود را در این بازی هم حفظ کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا با اشاره به اینکه مسابقه با مصر بازی آسانی نبود، گفت: وقتی که ست اول 5 بر صفر جلو بودیم، احساس خوبی به من دست می داد. به روند پیشرفت خود ادامه خواهیم داد. فقط باید به فکر بازی بعدی باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال مصر نیز گفت: تیم آمریکا قدرتمند است و از سیستم منسجمی برخوردار است. بازیکنان صاحب نامی را در اختیار دارد. تمام تلاش خود را در برابر این تیم کردیم.

نهاد شهاتا با بیان اینکه برابر آمریکا تجربه خوب دیگری کسب کردیم، گفت: بازیکنانم در هر بازی بهتر از بازی قبل ظاهر می شوند. در این بازی، فشار زیادی روی بازیکنان من بود. در حال حاضر، شرایط بازیکنانم خوب است و از آمادگی بالایی برخوردارند. در این رقابت ها در زمان های مختلف گاهی اوقات صبح و گاهی هم بعد ازظهر به میدان آمدیم.

دیوید لی کاپیتان تیم ملی والیبال آمریکا نیز در این نشست خبری گفت: پیروزی ارزشمندی برای ما بود. مصر با قدرت سرویس می زند. بازی امروز جدال بین سرویس و دریافت بود. خط سرویس ما قدرتمند است و نقطه تفاوت ما هم همینجاست. در طول بازی، سرویس های خوبی را از تیم ما شاهد بودید.

احمد عبدالهای کاپیتان تیم ملی والیبال مصر نیز افزود: سیستم دفاعی آمریکا خیلی کارآمد است. تیم آمریکا قوی است و مدافع اصلی قهرمانی در این رقابت ها محسوب می شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار