احمدزاده: قبل از جام ملت ها منتقد کی روش بودم

سرمربی سابق ملوان گفت: تیم ملی می توانست خیلی بهتر از حالا باشد، قبل از جام ملت ها با عملکرد کی روش مخالف بودم.

احمد زاده سرمربی پیشین تیم های اربیل عراق و ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالاتی درخصوص تیم ملی شد.

1-    نظر شما در مورد بازی تیم ملی در مقابل گوام با توجه به نتایجی که گوام کسب کرده چیست؟
-    ما فقط جدول را می بینیم و گوام را با سابقه ای که دارد می شناسیم و شناختی از تیم فعلی این کشور نداریم ولی  به طور قطع این تیم تغییر و تحولاتی داشته که توانسته به صدر جدول بیاید و ما باید با توجه به شرایط میزبانی و سابقه بردمان مقابل گوام به راحتی سه امتیاز را بگیریم و شرایط خوبی را برای بازی های بعدی ایجاد کنیم.

2- جوان گرایی کی روش را موفق می بینید یا خیر؟
-    جوانگرایی در تیم ملی کار درستی است و شرایط خوبی را برای تیم به وجود خواهد آورد و استارت آینده فوتبال هم زده خواهد شد.
کمیت بازی امروز می تواند کی روش و هواداران را امیدوار کند و یک تیم ملی خوب را برای سال های آینده به وجود آورد.

3- آیا کی روش قادر به تکرار نتایجی که منجر به صعود به جام جهانی شد می باشد؟
ما برای صعود به جام جهانی 2014 نتایج خیلی خوبی کسب نکردیم و استخوان بندی تیم ها، همان استخوان بندی قدیمی و چند ساله تیم ملی بود. ولی من معتقد هستم با جوانگرایی صورت گرفته حتی اگر موفق به اجرای یک بازی زیبا نشویم بهتر از آن است که تغیرات نداشته باشیم.

4- به نظر شما کنار گذاشتن خلعتبری ها و رحمتی ها از تیم ملی تصمیم درستی بود؟
-    دعوت از این نفرات به تیم نلی در ذهن کی روش نیست دعوت از نفرات جدید و جوان نشان دهنده ی آن است که کی روش اعتمادی به این نفرات قدیمی ندارد.
شاید به نظر کی روش دیگر این نظرات نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند.

5- خیلی ها معتقدند که کی روش نتایج خاصی را کسب نکرده است و تیم ملی مانند دوره های قبل نه حضور درخشانی در جام جهانی داشته و نه جام ملتها نظر شما چیست؟
من با مخالفین کی روش موافق هستم و به نظر من تیم ملی می توانست خیلی بهتر از چیزی که هست باشد ولی به نظر من کی‌روش نکات مبنی هم داشته است و از جمله این نکته ها جام ملتها بود.
تیم ملی با وجود شکست در مقابل عراق و خدمت از جام ملتها توانست 4/5 باز‌یکن جوان را به فوتبال ملی معرفی کند و این جای امیدواری است و نشان دهنده ی این است که می خواهد در تیم ملی کار اساسی انجام شود و ما هم باید امیدوار باشیم.
من قبل از جام ملتها با عملکرد کی روش موافق نبودم وی در حال حاضر شاهد آن هستم که تیم ملی برنامه دارد.

6- آیا اختلاف فوتبال ایران با کشورهایی مثل گوام مانند قبل است؟
-    شرایط خیلی متفاوت است و مطمئنا فاصله ما با گوام در بازی امروز بیش از دو گل نخواهد بود و آن گونه نیست که بتوانیم به راحتی گوام را از پیش رو برداریم.

7- در انتها به نظر شما تساوی در مقابل ترکمنستان می تواند زنگ خطری برای نا باشد؟
-    فوتبال به مانند بسکتبال و والیبال نیست که اگر یک تیم شوی است در همه بازی ها برنده باشد. در فوتبال ممکن است یک تیم با 20 درصد توانایی تیم مقابلش و تنها با یک تاکتیک جدید به نتیجه دلخواه دست یابد. در فوتبال این اتفاقات زیاد است. به طور مثال سطح فوتبال ما با آرژانتین یکی نیست اما در جام جهانی می توانیم حتی در برابر این تیم برنده باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: احمدزاده ، کی روش ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار