پنجمین روز از سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال امروز (یکشنبه) با پیروزی آمریکا مقابل مصر آغاز شد.

آغاز پنجمین روز رقابت ها با پیروزی آمریکا/پنجمین پیروزی لهستان خورد به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پنجمین روز جام جهانی والیبال امروز با شش دیدار در دو شهر هیروشیما و هاماماتسو در کشور ژاپن پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال آمریکا در نخستین مسابقه شهر هیروشیما سه بر صفر مصر را از پیش رو برداشت تا با 15 امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت ها باقی بماند.

ملی پوشان مصر در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 20 مغلوب آمریکا شدند تا به همراه تیم تونس همچنان تیم های بدون پیروزی این رقابت ها باشند.

همزمان با این مسابقه تیم های لهستان و ونزوئلا در هاماماتسو به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی شاگردان آنتیگا خاتمه یافت.

در این مسابقه ونزوئلایی ها ست اول را با نتیجه 27 بر 25 به سود خود رقم زدند، اما در ادامه این لهستانی ها بودند که توانستند بر بازی مسلط شوند و ست های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 23 به سود خود رقم بزنند.

به این ترتیب پنجمین پیروزی لهستانی ها رقم خورد و جمع امتیازهای آنها به عدد 14 رسید و ونزوئلا هم چهارمین شکست خود را تجربه کرد. در پایان این مسابقه کونارسکی، بازیکن لهستان توانست به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

برنامه چهار مسابقه دیگر پنجمین روز سیزدهمین دوره جام جهانی به قرار زیر است:

هاماماتسو:

آرژانتین – تونس ساعت 10 و 30 دقیقه

روسیه – ایران ساعت 14

هیروشیما:

استرالیا - کانادا ساعت 10 و 30 دقیقه

ژاپن – ایتالیا ساعت 14 و 40 دقیقه

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار